اخبار دنیای آندروید

تبلیغات

در طول یک سال گذشته کاربران Google Chrome دو برابر شدند ! ، ۳۱۰ میلیون کاربر سراسر جهان

 

در طول یک سال گذشته کاربران Google Chrome دو برابر شدند ! ، ۳۱۰ میلیون کاربر سراسر جهان

 

13409268661 در طول یک سال گذشته کاربران Google Chrome دو برابر شدند ! ، 310 میلیون کاربر سراسر جهان

گوگل کروم از جمله موضوعات مورد بحث در روز دوم کنفرانس Google’s I/O developer بود . به گفته معاون ارشد مدیر گوگل کروم و سایر نرم افزارهای گوگل ، نرم افزار Google Chrome توانسته ۳۱۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا به خود اختصاص بدهد . این موضوع گوگل کروم را به محبوبترین مرورگر دنیا تبدیل کرده است ، لازم به ذکر است که کاربران فعال گوگل کروم در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۶۰ میلیون بوده اند که نشان دهنده رشد قابل توجه ۱۰۰ درصدی در طول فقط یک سال می دهد !

سرویس پست الکترونیک جیمیل هم توانسته ۴۲۵ میلیون کاربر فعال را گردآوری کند .



گوگل Android 4.1 را به طور رسمی معرفی کرد .

 

گوگل Android 4.1 را به طور رسمی معرفی کرد .

 

13408531811 گوگل Android 4.1  را به طور رسمی معرفی کرد .

 

نسخه جدید اندروید که با نام Jelly Bean معنی آن به نوعی‌ اب‌ نبات‌ پاستیل‌ اشاره دارد در نمایشگاه IO گوگل به طور رسمی معرفی شد. این نسخه جدید بسیار ویژگی های جدید و بروز رسانی ها برای عملکرد بهتر به همراه دارد . در ادامه مطلب می توانید از جزئیات و مشخصات این سیستم عامل با خبر شوید.

 

 

پروژه کَره

در وهله اول Jelly Bean به عملکرد تمرکز کرده است که به طور خاص سبب پیشرفت پاسخگویی UI (رابط کاربری ) شده است . گوگل به طور ویژه پروژه ای به نام کَره جهت بهبود عملکرد سیستم عامل اندروید اختصاص داده است.

با ایجاد vsync صفحه نمایش را در ۶۰ فرم بر ثانیه ثابت نگه می دارد ، این قابلیت رابط کاربری را بسیار روان می کند .

در این کنفرانس گوگل دو عدد گوشی هوشمند Galaxy Nexus را به نمایش گذاشت که یکی از گوشی ها با سیستم عامل Ice Cream Sandwich و دیگری با Jelly Bean اجرا می شد که هدف از این مقایسه این دو نسخه سیستم عامل با هم بود که در این جا پروژه کَره بسیار چشمگیر عمل کرد و از نظر سرعت تفاوت کاملا محسوسی داشتند .

 

13408535021 گوگل Android 4.1  را به طور رسمی معرفی کرد .

 

کیبورد و فرمان صوتی

 

تایپ کردن با کیبورد بسیار بهبود بخشیده شده است ، پیش بینی کلمات دقیقتر و دیکشنری وسیع تر گردیده است .

ولی نکته مهم در این بخش تایپ صوتی به صورت افلاین است ، این بدین معنی است که به زودی برای تایپ صوتی دیگر نیاز به اتصال اینترنت و کند بودن سرعت آن نخواهید بود.

 

عکس گرفتن

تغییرات در قسمت دوربین ایجاد شده برای مثال برای دسترسی به گالری با کشیدن نوار کناری به گالری دسترسی پیدا کنید چیزی شبیه ویندوز فون ، پاک کردن سریع تصاویر گرفته شده نیز با کشیدن انگشت بر روی صفحه اضافه گردیده است.

 

قسمت Notifications

نوار اطلاع رسانی سیستم عامل نیز از تغییرات بی بهره نمانده است ، نمایش ساعت در نوار برجسته تر شده است . از تغییرات دیگر این قسمت می توان به نمایش جزئیات نرم افزارها موزیک پلیر ، جیمیل و … بدون نیاز به باز بودن نرم افزار اشاره نمود.

 

همچنین در قسمت جست و جوی گوگل تغییر قابل توجهی شده است .

 

SDK با پشتیابنی از نسخه جدید اندروید Jelly Bean در اواسط ماه جولای در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت .

 

 



تبلت Google Nexus 7 معرفی شد + تصاویر

 

تبلت Google Nexus 7 معرفی شد + تصاویر

 

13408453511 تبلت Google Nexus 7 معرفی شد + تصاویر

Google IO جایی که اولین تبلت با برند Nexus توسط گوگل معرفی شد . این تبلت با نام Nexus 7 معرفی شد که قرار است با سیستم عامل Android 4.1 Jelly Bean در بازار عرضه شود. این تبلت اولین تبلتی است که با نام نکسوس و اولین وسیله ای است که اندروید ۴٫۱ Jelly Beanعرضه خواهد شد. این تبلت دارای پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتزی ۴ هسته ای تگرا ۳ است . ۱ گیگ رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است . اندروید Jelly Bean به روانی روی این وسیله اجرا شده است . قیمت پیش فروش این تبلت برای مدل ۸ گیگابایتی آن ۱۹۹ دلار و برای ۱۶ گیگابایتی ۲۹۹ دلار در نظر گرفته شده است که به نظر بسیار قیمت مناسب ورقابتی می باشد .

 .

 

 

 



امروز برای اپل عرضه شد منتظر عرضه آن برای آندروید Asphalt 7: Heat

 

 

امروز برای اپل عرضه شد منتظر عرضه آن برای آندروید Asphalt 7: Heat

 

13402791501 Asphalt 7: Heat امروز برای ios عرضه شد | منتظر عرضه آن بر روی اندروید باشید.

 

 

بازی زیبای Asphalt 7: Heat سبک ماشین سواری خیابانی دارد بسیار شبیه نسخه های قبلی خود و پیشرفت چشمگیری داشته است . در این بازی مسابقاتی هیجان انگیز در سرار مناطق دنیا با بیش از ۶۰ ماشین قابل انتخاب خواهید داشت از جمله این برند ها می توان ماشین های Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Pagani, و حتی the Legendary DeLorean DMC-12 را نام برد.

گرافیک و گیم پلی بازی بازی بسیار بهبود بخشیده است ، این بازی را به صورت تک نفره می توانید انجام بدهید و همچنین به صورت چند نفره با دوستان خود به وسیله ی ارتباط بلوتوث از آن لذت ببرید.

لازم به ذکر است آسفالت ۷ به قیمت $۰٫۹۹ بر روی آیتونز قابل دانلود است . می توانید از لینک زیر در ادامه مطلب به صفحه آیتونز بازی دسترسی پیدا کنید و همچنین لینک دانلود بازی برای آیفون |آیپاد | آیپد قرار داده شده است که دوستانی این سه پلتفرم را دارند از این لینک برای دانلود به صورت رایگان استفاده کنند.

در صورت عرضه بازی بر روی گوگل پلی بلافاصله بر روی سایت پارس اندروید قرار خواهد گرفت.



فروش ویژه گلکسی اس ۳ یکشنبه ۲۸ خرداد در تهران

 

فروش ویژه گلکسی اس ۳ یکشنبه ۲۸ خرداد در تهران

 

13396147641 فروش ویژه گلکسی اس 3 یکشنبه 28 خرداد در تهران

 

شرکت سامسونگ اعلام کرده به مناسبت عید مبعث فروش ویژه تلفن Galaxy S III را در روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه خواهد داشت. بر اساس اطلاعیه این شرکت، آنها به ۱۰۰ نفر اولی که در دو فروشگاه منتخب مایکروتل این تلفن را خریداری کنند یک عدد گوشی Galaxy Fit هدیه خواهند داد. ضمن اینکه به قید قرعه جوایز دیگری مانند یک عدد گلکسی نوت به خریداران اهدا خواهد شد.

در ادامه مطلب می توانید اطلاعیه سامسونگ را مشاهده کنید. سامسونگ چند ماه پیش نیز برنامه مشابهی برای آغاز فروش تلفن گلکسی نوت به راه انداخته بود که البته با حاشیه هایی هم همراه بود.

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 18
.