30 کامیون سکه ۵ سنتی برای اپل ارسال شد

تبلیغات

30 کامیون سکه ۵ سنتی برای اپل ارسال شد

 

260513 442805999096487 662617644 n 30 کامیون سکه 5 سنتی برای اپل ارسال شد

امروز صبح ۳۰ کامیون پر از سکه های ۵ سنتی به دفتر اصلی شرکت اپل در کالیفرنیا ارسال شده است. در نگاه اول کارمندان بخش حفاظت شرکت اپل فکر کردند که این کامیون ها اشتباها به آنجا آمده اند ولی چند دقیقه بعد تیم کوک مدیر عامل اپل تماسی را از مدیر شرکت سامسونگ دریافت می کند که اعلام می کند شرکت کره ای سامسونگ جریمه نقدی خود را طبق قوانین کره پرداخت خواهد نمود.

 

بخش خنده دار این موضوع آن است که در سند امضا شده روش پرداخت مشخص نشده و شرکت سامسونگ می تواند به هر نحوی که خود ترجیح می دهد جریمه مورد نظر را به شرکت سازنده آیفون پرداخت نماید. کار جالبی نبود ولی شرکت اپل حالا باید ساعات زیادی را صرف شمارش این همه سکه کند و در آخر هم شاید اصلا بانکی وجود نداشته باشد که این همه سکه را برای واریز به حساب اپل قبول کند.

Lee Kun-hee مدیر شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که از انجام این کار خشنود نیست ولی هدف از انجام آن را این می داند که اگر قرار به انجام بازی های کثیف باشد آنان نیز این نوع بازی را بلد هستند. شما می توانید با این سکه ها تنقلات و … بخرید و این مشکل من نیست. مهم این است که قانون محقق شده است.

به هر حال ۲۰ میلیون سکه ۵ سنتی تحویل شده است و باید دید که عکس العمل اپل در این باره چیست.



برچسب ها : ,,,,,

گلکسی اس ۳ ، نت و نت ۱۰٫۱ به زودی طعم جیلی بین را خواهند چشید.

 

13463241511 گلکسی اس 3 ، نت و نت 10.1 به زودی طعم جیلی بین را خواهند چشید.

 

سامسونگ اطلاعات در مورد عرضه اندروید ۴٫۱ برای گوشی های که قرار است در آینده آپدیت شود را عرضه کرد . سامسونگ نام Galaxy S III و Galaxy Note و تبلت Galaxy Note 10.1 را از جمله گوشی ها و تبلت های که در آینده به اندروید ۴٫۱ اپدیت می شوند را نام برد.

 

سامسونگ در کنفرانس خبری خود در مورد زمان عرضه این اپدیت اعلام کرد که به زودی عرضه می شوند و زمان دقیقی از عرضه این آپدیت اعلام نکرد . انتظار می رفت این اپدیت برای Galaxy S III در کنفرانس ifa معرفی و عرضه شود . ولی در کنفرانس سامسونگ به گفتن عبارت “خیلی زود” کفایت کرد.

چیزی که پیش بینی می شود اولین گوشی سامسونگ که به اندروید ۴٫۱ اپدیت می شود گلکسی اس ۳ باشد و احتمالا در این چند هفته پیش رو این اتفاق محقق شود.

در مورد ۲ گوشی و تبلت ذکر شده (نوت و نوت ۱۰٫۱ ) امیدوارم از عبارت خیلی زود منظور سامسونگ این که در ماه سپتامبر و اکتبر حداقل این اپدیت عرضه شود . و چیزی در مورد عرضه این آپدیت برای گلکسی اس ۲ اعلام نکرد.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

HTC گوشی جدید Desire X را معرفی کرد .

 

13463215101 HTC گوشی جدید Desire X را معرفی کرد .

 

 

شرکت HTC گوشی جدید خود را به نام Desire X معرفی کرد ، گوشی جدید ۴ اینچی این شرکت که در طی نمایشگاه ifa 2012 معرفی شد می توانید اطلاعات جزئی و تصاویر بیشتر از این گوشی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

سایز صفحه نمایش : ۴ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۸۰۰ در ۴۸۰

پردازنده : ۱GHz دو هسته ای

رم : ۷۶۸MB

گرافیک : Adreno 203

دوربین : ۵ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری : ۴۸۰p

حافظه داخلی :۴GB

قدرت باتری : ۱,۶۵۰mAh

سیستم عامل : Android 4.0, Ice Cream Sandwich

 

 

 

13463219771 HTC گوشی جدید Desire X را معرفی کرد .

 

زمان عرضه این گوشی برای اروپا و آسیا در اواسط سپتامبر در نظر گرفته شده است .



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

 

نقل مجلس سایت های صاحب نام در حوزه ی تلفن همراه اکنون نسل جدید تلفن تبلتی شرکت سامسونگ موسوم به Note II می باشد که دیشب در نمایشگاه IFA برلین پرده برداری شد و نسبت به مدل پیشین خود بهبودهای زیادی به همراه خود داشته است که در این پست قصد داریم تصاویری از گوشی را برای شما نمایش دهیم.

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 014 610x438 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

همانطور که در تصویر نیز مشخص است این گوشی قطر بسیار نازکی دارد ( همانند Galaxy SIII)

کلید home نیز قدری بزرگتر شده و مانند مدل های عرضه شده پیشین توسط سامسونگ شاهد دو کلید خازنی در سمت راست و چپ گوشی هستیم.

لازم به ذکر است که نوت جدید در دو نسخه ی سفید و خاکستری عرضه خواهد شد.

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 009 610x324 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 001 610x432 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 002 610x495 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 015 610x368 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 007 610x407 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 

بعد از شایعات فراوان در مورد سردمدار سوم سامسونگ، این بار خبرها حاکی از رونمایی نسل جدید گوشی نوت (با ویژگی های یک تبلت) در نمایشگاه IFA توسط سامسونگ بود. ۲۹ آگوست زمان معرفی این گوشی قدرتمند از سوی شرکت کره ای سامسونگ بود که خوشبختانه بیشتر اخبار منتشر شده در رابطه با Note II درست از آب درآمد.

زمان معرفی نوت ۲ ساعاتی پیش بود و از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت اچ دی، پردازشگر ۴ هسته ای با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۰۰ mAh اشاره کرد.galalxy note ii 52 ifa 2012 slashgear 580x386 نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 

همچنین شایان ذکر است که قطر گوشی کمی نازک تر شده ولی در عوض ۲ گرم سنگین تر است، S-Pen نیز اکنون کمی ضخیم تر و بلند تر گشته و دارای ویژگی های بهبود یافته ای است.

Note II در سه نسخه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از میکرو SD تا ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد که زمان عرضه ی آن در اروپا ماه اکتبر می باشد و زمان عرضه ی بین المللی این محصول بعد از زمان تعیین شده برای عرضه در اروپا خواهد بود.

galalxy note ii 43 ifa 2012 AC 650x433 نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

بیشتر مقایسه هایی که در حوزه تلفن همراه صورت می گیرد مربوط به مقایسه سیستم عامل ها با یکدیگر، مقایسه دوربین ها یا مقایسه عملکرد گوشی ها با یکدیگر می باشد و تا کنون نیز ما کمتر شاهد مقایسه مرورگرهاBrowser Wars Speed Benchmark comparison جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

با یک بوده و هستیم.

امروزه نیز با رشد سیستم عامل ها و راحتی بسیار زیاد سیستم عامل آنها در اتصال به اینترنت، مرورگرها نقش مهمی در لذت بردن هر چه بیشتر از فضای مجازی برای شا بر جای خواهد گذاشت.

در این پست قصد داریم چند مرورگر سرشناس عرضه شده برای سیستم عامل های آندروید و iOS را در تست سرعت بارگزاری و بنچمارک خود محک بزنیم که شامل موارد زیر می باشند.

ICS stock

Chrome

Firefox

Dolphin

Opera mobile

Safari

لازم به ذکر است که برای انجان این تست برای مرورگرهای آندرویدی از Galaxy S III استفاده کرده ایم و برای iOS نیز از iPhone 4s و از فلش پلیر نیز به هیچ عنوان بهره نبردیم.

اولین مقایسه:

در این بخش قصد داریم سرعت این مرورگرها را در بارگزاری صفحات وب اندازه بگیریم و ببینیم کدام یک بهتر از بقیه عمل خواهد کرد. با هر مرورگر یک صفحه وب را سه بار متوالی مقایسه کردیم که بعد از اولین تست گوشی را ریستارت نموده و بعد به انجام بقیه تست ها پرداختیم، دلیل این کار نیز توجه به تفاوت اولین بارگزاری و بارگزاری های بعدی مرورگر می باشد.

نسخه ساندویچ بستنی گوگل بهبودهای چشمگیری در مرورگر خود سیستم عامل به همراه داشته و توانست در تست ها کمی بهتر از کروم عمل کند و ممکن است بعضی ها به خاطر تعصب خاصی که بر روی گوگل کروم دارند باورشان نشود که بهترین مرورگر آندرویدی عرضه شده نمی باشد.

همانطور که در تصویر نیز قابل رویت است ستون آخر سمت راست سرعت متوسط مرورگرها در بارگزاری هر ۴ وب سایت را نشان می دهد، در ستون سمت چپ نیز عملکرد مرورگرها مشهود است، سافاری اپل نیز عملکرد خوبی را در بارگزاری صفحات وب از خود نشان داد و نکته قابل توجه مروگر اپرا بود با اینکه در بارگزاری صفحات عملکرد خوبی را از خود نشان نداد ولی صفحات را به طور کامل و بدون هیچ عیب و نقصی بارگزاری می کرد.

Capt uLre 650x284 جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

دومین مقایسه:

خب برای انجام این تست از دو نرم افزار بنچمارک گیری browser Benchmark وRingmark استفاده کردیم. و قبل از هر چیزی باید خدمت شما خواننده گرامی عرض کنیم که بنچمارک ها تست های واقعی از یک مرورگر را نشان نمی دهند.

تست Ringmark نیز شامل برخی از ویژگی ها و امکاناتی است که مرورگر هنگام بارگزاری سایت ها به همراه خود دارد همانند HTML 5( که البته فاصله ی زیادی به مجهز شدن کامل وب به این استاندارد وجود دارد).CapHGFCture جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

نتیجه گیری:

خب مرورگر پیش فرض آندروید نتایج خوبی را در کارنامه خود برای ما ثبت کرد که با اختلاف کمی نسبت به کروم توانست این مرورگر را در بیشتر مواقع شکست دهد اما این اختلاف بسیار جدی نبود و همانطور که ممکن است شما نیز در جریان باشید گوگل در نسخه ی لوبیای ژله ای خود کروم را جایگزین مرورگر پیشفرض کرده است.

بقیه مرورگرهای عرضه شده برای آندروید نیز همانند فایرفاکس تلاش زیادی برای بهتر کردن جایگاه خود و حتی سبقت گرفتن از رقبا انجام داده، دلفین نیز در حال تلاش برای حفظ جیگاه خود بوده و به هیچ عنوان علاقه ای به از دست دادن جایگاه خود ندارد و در آخر مظلوم ترین مرورگر اپرا می باشد چرا که این مرورگر در جایگاه خود راضی بوده و تمایلی به بهتر شدن اوضاع خود ندارد.

در اینجا می رسیم به سافاری اپل، این مرورگر تمام تلاش خود را کرده که از رقیب های آندرویدی خود عقب نماند و حتی در بعضی مواقع نیز حتی سعی در ربودن گوی از رقباهای خود نیز دشاته است.

و در آخر نیز بعد از نتیجه گیری، بر سر بهترین بودن نیز ما فکر می کنیم هیچ کدام از مرورگرها از هرلحاظ بهترین نیستند و باید اقرار کنیم که هنوز هرکدام معایب خاص خود را دارد.

شما کدام مرورگر را بر دیگری ترجیح داده و بیشترین استفاده را می کنید؟ بعد از خواندن این مقایسه آیا تمایل به جایگزینی مرورگر خود با مرورگر دیگری دارید؟ اگر جوابتان مثبت است کدام مرورگر؟



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

13462638231 سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

سونی امروز در طی کنفرانس خود در اولین روز نمایشگاه IFA از ۴ گوشی و یک تبلت جدید خود پرده برداری کرد ! همه این گوشی ها و تبلت با اندروید ۴ عرضه می شوند که قدرت بلامنازع سیستم عامل اندروید را نشان می دهد.

اسمارت فون های جدید به نام های Xperia T, Xperia V و Xperia J که در طراحی به Xperia arc شباهت دارند. در ادامه مطلب جزئیات این سه گوشی را بررسی می کنیم.

 

 

Xperia T

سایز صفحه نمایش : ۴٫۶ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۹٫۴ در ۶۷٫۳ در ۹٫۳۵

وزن : ۱۳۹g

حافظه داخلی :۱۶GB

 

Sony Xperia TX

سایز صفحه نمایش : ۴٫۶ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 220

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۳۱ در ۶۸٫۶ در ۸٫۶

وزن : ۱۲۷g

حافظه داخلی :۱۶GB

 

13462637791 سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

Sony Xperia V

سایز صفحه نمایش : ۴٫۳ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۹٫۰ در ۶۵٫۰ در ۱۰٫۷

وزن : ۱۲۰g

حافظه داخلی :۸GB

 

 

Sony Xperia J

 

سایز صفحه نمایش : ۴ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۵۱۲MB

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۵MP

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۴٫۳ در ۶۱ در ۹٫۲

وزن : ۱۳۰g

حافظه داخلی :۴GB

 

 

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تبلت جدید و قدرتمند مخصوص گیم Archos GamePad ، با اندروید ۴

 

13462489601 تبلت  جدید و قدرتمند  مخصوص گیم Archos GamePad ، با اندروید 4

شرکت Archos در عرضه وسایل اندروید غیر معمولی معروف است ، (به عنوان مثال تلفن منزل و یک ساعت زنگ دار) این بار این شرکت توجه خود را معطوف تبلت ها و اسمارت فون های مخصوص گیم کرده است . Archos تبلت گیمی خود را با نام GamePad عرضه نموده که دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است از رزولشن این گیم تبلت چیزی گفته نشده ولی اطلاعات از سخت افزار داخلی آن و قیمت و سایر جزئیات عرضه شده که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مشاهده کنید.

 

 

این تبلت دارای پردازنده دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی و گرافیک ۴ هسته ای Mali-400 است و از سیستم عامل Android 4.0 بهره می برد . این تبلت دارای یک کنترل داخلی مخصوص انجام بازی های مختلف طراحی شده است که شامل یک فن آوری است که به طور خودکار نقشه های ورودی بازی را در کنترل سخت افزار اعمال می کند ، این کمپانی ادعا می کند بیش از ۱۰۰۰ بازی را پشتیبانی می نماید.

تبلت Archos GamePad توسط گوگل تایید شده است، بنابراین این تبلت دسترسی کامل به فروشگاه اپلیکیشن گوگل (پلی استور) دارد.

Archos GamePad برای منطقه اروپا در ماه اکتبر با قیمت بسیار خوب ۱۵۰ یورو عرضه می شود. در مقایسه با ps vita که یک جوری رقیبش حساب می شود ۵۰ یورو ارزانتر است .

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

میکرو اس دی های ۶۴ گیگابایتی سامسونگ در اکتبر عرضه می شوند !

 

13462454781 میکرو اس دی های 64 گیگابایتی سامسونگ در اکتبر عرضه می شوند !

 

سامسونگ اعلام کرد که دو نوع SD Card جدید در لاین آپ این شرکت است که برنامه ریزی شده در آینده به بازار عرضه شود . شرکت تایید کرد که میکرو sd و کارت sd مدل ۶۴GB UHS-1 در اواسط ماه اکتبر که یک و نیم ماه دیگر می شود عرضه می کند .

این میکرو SD جز خانواده حرفه و پرسرعت حافظه ها می باشد و از نهایت سرعت ۱۰۴ مگابایت خواندن بهره می برد البته برای رسیدن به این حداکثر سرعت نیاز به مجهز بودن دستگاه میزبان UHS-1 است .

چنین سرعتی ممکن است برای گوشی هوشمند حال حاضر بسیار زیاد باشد و لزومتی نداشته باشد اما علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری قطعا این افزایش عملکرد خیلی خوب درک خواهند کرد .

این مموری کارت ها بسیار پرسرعت از سوی سامسونگ هنوز قیمت گذاری نشده اند ولی چیزی که حتمی هست قیمت ارزانی نخواهند داشت این مموری کارت ها در حال حاضر در نمایشگاه IFA 2012 expo به نمایش گذاشته شده است .



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تبلت ۱۰ اینچی HTC لو رفت + تصاویر

 

13462436821 تبلت 10 اینچی  HTC لو رفت + تصاویر

 

تصاویر تبلت جدید شرکت HTC که قرار است در طی روزهای آینده در کنفرانس IFA معرفی شود لو رفته است این تبلت هنوز نام آن مشخص نشده است . فقط نکته قابل توجه در این تصاویر طراحی غیر متعارف این تبلت ۱۰ اینچی اچ تی سی است که دوربین جلویی و عقبی در پایین تبلت قرار گرفته شده است ! می توانید تصاویر بیشتر از این تبلت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,

سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

 

13460571531 سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

اگر فکر می کردید صفحه نمایش گلکسی نت بسیار بزرگ بود و عرضه صفحه نمایش بزرگتر از آن گوشی را تبدیل به تبلت می کند ! حالا سامسونگ دست به ریسک دیگری زده و گلکسی پلیر با صفحه نمایش به اندازه ۵٫۸ اینچ معرفی کرد . احتمال می رود گلکسی نت ۲ سایزی به اندازه این گلکسی پلیر داشته باشد چیزی که در مورد گلکسی نت ۲ شایعه شده است استفاده از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است که این گزینه معقولانه تر است . جهت اطلاعات و تصاویر بیشتر از این پلیر توجه تان را به ادامه مطلب جلب می کنم.

 

این گلکسی پلیر از صفحه نمایش Super AMOLED با رزولشن ۹۶۰ در ۵۴۰ با تراکم پیکسل ۱۹۰ dpi بهره می برد. نکته نا امید کننده در صفحه نمایش این پلیر ، فقدان رزولشن HD و استفاده کردن از وضوح تصویر Sub HD در این پلیر است . با این سایز از صفحه نمایش استفاده از این رزولشن قطعا یه نکته منفی برای آن به حساب می آید.

13460572091 سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

پلیر Galaxy Player 5.8 با سیستم عامل Android 4.0 عرضه می شود و از باتری به قدرت ۲,۵۰۰mAh بهره می برد مشخصاتی از پردازنده و سایر جزئیات داخلی ارائه نشده است و بر عرضه همین اطلاعات بسنده کرده است . این پلیر قرار است با حافظه های داخلی ۱۶GB و ۳۲GB عرضه شوند ولی زمان عرضه و قیمت این پلیر هنوز نامشخص است . باید تا ۲۹ آگوست منتظر بود که سامسونگ اطلاعات جدیدی از این پلیر عرضه نماید.



رای دادگاه: سامسونگ باید ۱٫۰۵ بیلیون دلار غرامت به اپل بدهد

 

بالاخره دعوای حقوقی بین اپل و سامسونگ در آمریکا پایان یافت و شرکت اپل موفق شد ادعاهای خود مبنی بر استفاده بدون اجازه شرکت سامسونگ از اختراع هایش را ثابت کند.samsung galaxy s vs iphone 4 رای دادگاه: سامسونگ باید 1.05 بیلیون دلار غرامت به اپل بدهد

طی رای دادگاه، شرکت کره ای سامسونگ باید ۱٫۰۵ بیلیون دلار به عنوان خسارت به شرکت اپل بدهد ضمن اینکه دادگاه ادعاهای شرکت سامسونگ علیه اپل مبنی بر استفاده غیر قانونی از اختراع هایش را رد کرد و بنابراین این شرکت کره ای هیچ گونه خسارتی از اپل دریافت نخواهد کرد.

۲۰ سپتامبر نیز وکلای این دو شرکت در دادگاه حاضر خواهند شد و در آن روز تکلیف محصولات موجود سامسونگ در بازار مشخص خواهد.

باید تا آن روز منتظر باشیم و ببینیم که آیا اپل فروش محصولات سامسونگ را در آمریکا ممنوع خواهد کرد یا نه !

با توجه به اینکه سامسونگ و گوگل شرکای تجاری خیلی خوبی برای یکدیگر هستند، اگر ۲۰ سپتامبر فروش محصولات سامسونگ در آمریکا متوقف شود گوگل چه تدابیری خواهد اندیشید؟



آندروید ۴٫۱ برای کاربران Galaxy S III در سطح جهانی

 

شرکت های تولید کننده تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل آندروید کمی در به روز رسانی های که گوگل انجام می دهد دیر عمل می کنند، چندی پیش گوگل نسخه لوبیا ژله ای یا اندروید ۴٫۱ خود را رسما معرفی کرد و یکی از تغغیرات شایانی که در این نسخه صورت گرفته قابلیت کنترل صوتی این شرکت می باشد که نباید از بهبود عملکرد سیستم عامل غافل شد.

Jelly Bean coming to International Samsung Galaxy S III next week  آندروید 4.1 برای کاربران Galaxy S III در سطح جهانی

یکی از شرکت هایی که همیشه به سرعت سعی در به روزرسانی های صورت گرفته از سوی گوگل داشته سامسونگ بوده و حال نیز خبر از به روز رسانی سومین سرمدار این شرکت به نسخه ۴٫۱ شایع شده که کاربران می توانند هفته ی آینده اقدام به این به روز رسانی نمایند.

علاوه بر ویژگی های اضافه شده از سوی گوگل برای این نسخه، سامسونگ نیز ویژگی های جدیدی در رابط کاربری خود موسوم به TouchWiz اضافه نموده است.

از ویژگی های اضافه شده ی دیگر می توان به حالت خوابیده ( استند بای) اشاره کرد که بخش اعلان و هشدار را بهبود خواهد بخشید.

کاربران Galaxy S III خوشحال باشند زیرا این به روزرسانی در سطح جهانی می باشد و مختص به کشور خاصی نیست و امیدواریم هفته ی آینده شاهد عرضه ی آندروید ۴٫۱ بر روی گوشی های Galaxy S III در ایران نیز باشیم.



آندروید ۴٫۰٫۴ برای آخرین بازماندگان شرکت سونی اریکسون یعنی همان گوشی های سری ۲۰۱۱ از سوی سونی عرضه ش

 

آندروید ۴٫۰٫۴ برای آخرین بازماندگان شرکت سونی اریکسون یعنی همان گوشی های سری ۲۰۱۱ از سوی سونی عرضه شده و کاربران می توانند با نصب نرم افزارPc Companion که از خود سایت سونی نیز در دسترس می باشد اقدام به این به روزرسانی کنند.

 

13458037431 اگر اکسپریا خود را به روز رسانی نکرده اید عجله کنید زیرا این به روز رسانی علاوه بر آندروید 4 برخی از مشکلات را نیز حل کرده است

مدل هایی که کاربران قادر به این بروزرسانی می باشند عبارتند از:

Xperia Arc, Xperia Arc S, Xperia Neo, Xperia Neo V, Xperia Mini, Xperia Pro, Xperia Active و در آخر نیز Xperia Ray قابلیت این به روز رسانی را دارا می باشند.

چند هفته ی دیگر نیز این به روز رسانی به گوشی های Xperia Mini Pro, Neo L و Xperia Live خواهد رسید.

لازم به ذکر است که به روز رسانی آندروید ۴ برای برخی از مدل هایی که در بالا ذکر شد چندی پیش عرضه شد و فقط این به روز رسانی برخی از مشکلاتی که در آندروید ۴ از طرف این شرکت عرضه شده بود را برطرف کرده است.

کاربرانی که از قبل گوشی خود را به آندروید ۴ به روز رسانی کرده اند می توانند از طریق خود گوشی نیز این به روز رسانی را انجام دهند اما کسانی که هنوز گوشیشان از نسخه نان زنجبیلی نیز بهره می برد باید از طریق نرم افزاری که در بالا ذکر کردید اقدام نمایند.

اگر گوشی خود را به نسخه ۴ به روزرسانی کرده اید آیا از آن رضایت دارید یا خیر؟



جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

 

طی چندین سال گذشته شکی در آن نبود که iOS شرکت اپل پرتنوع ترین و بیشترین مارکت را در اختیار داشت، اما این مساله مربوط به گذشته بود و در حال حاضر شرایط فرق کرده و باید اقرار کنیم که اندروید با ۶۰۰۰۰۰ نرم افزار در حال رسیدن به iOS (650000 نرم افزار) می باشد و تمام نرم افزارها و بازی هایی با گرافیک فوق العاده ای که برای iOS عرضه می شود چند روز بعد شاهد عرضه ی آن بر روی اندروید نیز هستیم.

خب اندروبد با فاصله ی کمی در حال نزدیک شدن به iOS می باشد و حتی انتظار می رود در آینده ی نه چندان دور شاهد پیشی گرفتن اندروبد بر رقیب خود نیز باشیم.

از سوی دیگر مایکروسافت تلاش زیادی به توسعه نرم افزارهای خود بر پایه ویندوز فون بوده و مسوولان این شرکت رویاهایی برای جایگیری در مکان سوم در ذهن خود می پرورانند، ولی هنوز فاصله زیادی برای رسیدن به iOS و اندروید دارند.

همانطور که در جدول زیر نیز قابل مشاهده می باشد در اینجا با قرار دادن ۶۰ نرم افزار ضروری که بیشترین تعداد رتبه را در سایت های مختلف دریافت کرده اند قصد داریم در یک مقایسه برایتان نشان دهیم که ببینیم کدام شرکت در گذاشتن این نرم افزارها در مارکت خود بهتر عمل کرده است.

و در آخر نتیجه گیری نهایی با خودتان، به نظرتان کدام مارکت بهتر عمل کرده است؟

Capture جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

Ca pture جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

Capt ure جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

 




برچسب ها : ,,,,,,,,

سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد

 

سونی سال قبل با مجهز کردن iphone 4s به یک حسگر ۸ مگاپیکسلی به همه ثابت کرد که در ساخت سنسور هنوز از بهترین ها می باشد. و این بار سونی از سنسور های Exmor RS خود که در دو نوع ۸ و ۱۳ عرضه می شودgsmarena 0011 سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد

 

پرده برداری کرد.

سنسور Exmor RS جدید این شرکت از نوع Back-Side Illuminated می باشد که نوردهی بیشتری به محیط کم نوری که در آن قرار دارید خواهد داد و در نتیجه باعث بهبود نور عکاسی در محیط هایی با نور کم می باشد.

سونی برای این سنسور ها از چشمی شفاف تر f/2.2 استفاده کرده است تا کیفیت بهتری را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین این سنسور قابلیت فیلمبرداری در حالت HDR را نیز خواهد داشت و زمان عرضه این سنسورها اکتبر سال جاری می باشد.gsmarena 002 650x208 سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد



برچسب ها : ,,,,,

تصاویر و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus

 

13455354921 تصاویر و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus

 

گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus که چندی پیش معرفی شده بود تصاویر مربوط به این گوشی قدرتمند و خوش ساخت منتشر شد ، سامسونگ که با توجه به سیاست های گذشته خود با عرضه هر گوشی خود بعد از یک سال نسخه ضعیفتر و نسخه قوی تر موبایل یعنی پلاس را عرضه می کند به زودی گوشی جدید خود به نام گلکسی اس ۲ پلاس عرضه خواهد کرد این گوشی دارای مشخصات برتری نسبت به گلکسی اس ۲ دارد . می توانید مشخصات این گوشی را ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

نوع صفحه نمایش گوشی : Super AMOLED Plus

اندازه صفحه نمایش : ۴٫۵۲ اینچ ( در گلکسی اس ۲ اندازه صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ می باشد.)

رزولشن : ۸۰۰ در ۴۸۰

پردازنده گوشی : ۱٫۵GHz دو هسته ای ( در گلکسی اس ۲ پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز دو هسته ای می باشد.)

رم گوشی : ۱GB RAM

حافظه داخلی : ۱۶GB

کیفیت دوربین : ۸ مگاپیکسل

نسخه اندروید : اندروید ۴ بستنی حصیری

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
.