آیفون 5c به فروش آیفون 5s کمک کرده است

تبلیغات

آیفون 5c به فروش آیفون 5s کمک کرده است

به تازگی،بعد از از طراحی و تولید گوشی‌های 5C و 5S یک  تئوری جدید به وجود آمد، در مرکز اصلی طراحی اپل ایده‌ای جدید پایه‌گذاری شد که آلومینیوم آشنا جای خود را به پلاستیک ضخیم‌تری داد.

 

بعد از گذشت حدود دو ماه از فروش جهانی از هر دو مدل نشان داده شد که ارقام در حد راضی کننده‌ای این تئوری را تایید می‌کنند. البته این مساله از قبل نیز دور از ذهن نبود که آیفون 5C به نسبت 4S فروش کمتری داشته باشد،در حالی که 5S فروش کلی پرچمدار سال گذشته را با صعود 10 درصد پشت سر گذاشت که جای تقدیر دارد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا تولید گوشی 5C باعث شده تا کاربران به سمت گوشی‌های گران‌تر با متریال شکیل تر کشیده شده‌اند؟هرچند که این گرایش به سمت دیگر گوشی پرچمدار همین شرکت بوده باشد؟

 

بر اساس مطالعات مرکز اطلاعات مشتریان، بازه بین ماه اکتبر و دسامبر در فروش آمریکا نشان می‌دهد که 5S فروش 59 درصدی داشته که در مقایسه با مدل آیفون 5 به میزان 9 درصد افزایش فروش داشته است.

 

5C نیز به نسبت همتای خود در سال گذشته که آیفون  4S به شمار می‌رود 27 درصد فروش داشته که به نسبت رقم 32 درصدی سال گذشته بسیار دراماتیک است.

 

 

همچنین ما گزارش‌هایی از کاهش تولید 5C داریم که بر فروش کم این مدل نیز تاثیر خواهد گذاشت. اما به نظر نمی‌رسد که برادر 64 بیتی این مدل مشکل چندانی داشته باشد.

 

هرچند که فروش مدل 5C ارز فروش مدل میانه 5 کمتر بوده اما با تمام این شواهد باز هم نمی‌توانیم بگوییم که نظر جانی آیو در مورد تولید چنین مدلی اشتباه بوده و یا اینکه این پروژه با شکست روبه رو شده است.اما حقیقت این است که ارقام و آمار‌ها دروغ نمی‌گویند.

 



برچسب ها : ,,,,,,

سیستم عامل فایر فاکس در راه است

بر اساس اطلاعات موجود، این تبلت به یک نمایشگر 10.1 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 800، یک پردازشگر چهار هسته ای یک گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، یک باتری 7000 میلی آمپر-ساعتی و یک شیار microSD مجهز است. از قرار معلوم یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه خواهد شد.

موزیلا عزمش را جزم کرده که پای سیستم عامل فایرفاکس خود را به تلفن‌ها، تبلت ها و حتی تلویزیون‌های موجود در بازار باز کند. پیش از این شاهد اولین تلفن‌های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس بودیم. حال شاید تولید یک تبلت 10 اینچی یک قدم مهم و جهشی عمده برای این شرکت به حساب بیاید.  به هر حال، اطلاعات منتشر شده در مورد این تبلت نشان از این دارد که موزیلا فعلاً بازارهای نوظهور را هدف گرفته. به نظر می‌رسد در حال حاضر تمرکز اصلی موزیلا بر روی کشورهایی است که هنوز بازارشان از تبلت ها و تلفن‌ها اشباع نشده. هنوز کسی از زمان عرضه این تبلت به بازار خبری ندارد، با این حال اگر موزیلا بتواند این مشخصه‌ها را با قیمتی زیر 100 دلار به بازار عرضه کند، به طور حتم با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه می‌شود.



برچسب ها : ,,,

LG G3 با نمایشگر 5.5 اینچی در بهار 93 عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد ال‌جی در نظر دارد با کوتاه تر کردن چرخه عرضه پرچمدار خود، در برابر گلکسی S5 سامسونگ، حرفی برای گفتن داشته باشد. ال‌جی تصمیم گرفته اندازه این محصول رده بالای خود را از 5.2 اینچ به 5.5 اینچ تغییر دهد. بر اساس شنیده‌ها این شرکت توانسته با کم کردن حاشیه های دور نمایشگر، تفاوت اندازه کلی G2 و G3 را به حداقل برساند.
 
برخی شایعات به وجود دوربین 16 مگا پیکسلی و سنسور لرزش گیر اپتیکال در این تلفن هوشمند اشاره کرده‌اند. همچنین مطرح شده که احتمالاً ال‌جی در LG G3 از پردازشگر اختصاصی خود
موسوم به Odin بهره خواهد برد. از سوی دیگر خبرهایی هم از LG G Pro 2 به گوش می‌رسد. ظاهراً این فبلت ال‌جی هم با نمایشگری QHD و با اندازه 5.9 اینچ در راه است. خبرها از معرفی این فبلت در کنگره جهانی موبایل تا حدود یک ماه دیگر حکایت دارند. از قرار معلوم سه ماه بعد از آن نیز باید منتظر LG G3 باشیم.


برچسب ها : ,
.