نمایش تیزر تبلیغاتی از Samsung Galaxy Note 2

تبلیغات

نمایش تیزر تبلیغاتی از Samsung Galaxy Note 2

 

13454478481 نمایش تیزر تبلیغاتی از Samsung Galaxy Note 2

در رویداد Samsung’s Unpacked که در تاریخ ۲۹ آگوست در برلین برگزار می شود سامسونگ تیزری تبلیغاتی از فون تبلت خود یعنی گلکسی نت ۲ جهت رونمایی آن به نمایش گذاشت ، این تیزر تبلیغاتی کوتاه و جزئیات زیادی به نمایش نمی گذارد و یک نگاه اجمالی به قلم گلکسی نت ۲ و خود گوشی انداخته می شود.

کلیپ نمایش داده شده بسیار شبیه کلیپ که برای برادر بزرگتر خود یعنی گلکسی نت ۱۰٫۱ به نمایش گذاشته شد می باشد . به طور حتم گلکسی نت ۲ یکی از داغ ترین گوشی هایی هست که امسال همه منتطر عرضه و نمایش آن هستند . توجه شما را به تیزر تبلیغاتی در ادامه مطلب جلب می کنم.

 

دانلود تیزر تبلیغاتی Galaxy Note 2



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

کوالکوم در حال حاضر قدرتمند ترین GPU را در بازار دارا می باشد

 

چند ماهی است آیپد جدید اپل در تست های GPU حیرت انگیز عمل کرده و تا امروز هیچ شرکت تولید کننده پردازنده نتوانسته بود از آیپد در تست ها پیشی بگیرد، ولی جدیدا شرکت کوالکوم از پردازنده های S4 پرو خود که دارای پردازنده ای با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتزی و گرافیک Adreno 320 خود بر روی یک گوشی ال جی Snapdragon S4 Pro with Adreno 320 graphics is the first to top the new iPads PowerVR GPU کوالکوم در حال حاضر قدرتمند ترین GPU را در بازار دارا می باشد

پرده برداری کرده که در تست ها تبلت محصول اپل را شکست می دهد.

متاسفانه هنوز خبری از فروش جهانی این مدل نیست ولی خبرها حاکی از این است که این مدل به زودی برای اپراتورهای AT&T و Sprint قابل ابتیاق خواهد بود.

خب آیپد در تست های GPU همیشه سنگ تمام گذاشته ولی در بازار تکنولوژی هر چیزی ممکن می باشد و ممکن است هر لحظه یک شرکت گوی میدان را از دیگری برباید، به هر حال باید منتظر عرضه محصول جدید شرکت کوالکوم در آینده نزدیک بر روی گوشی ها حال چه شرکت ال جی چه شرکت های دیگر باشیم.

شما فکر می کنید این پردازنده اولین بار بعد از ال جی بر روی گوشی کدام شرکت عرضه می شود؟



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sony Xperia SL با سرعت پردازش ۱٫۷ گیگاهرتزی معرفی و عرضه خواهد شد

 

مثل اینکه مقامات شرکت سونی توان صبر کردن و فاش نکردن محصولات جدید خود تا دو هفته ی دیگر که زمان برگزاری کنفرانسی از سونی در برلین خواهد بود را ندارند زیرا نخستین تصاویر از سردمدار دوم شرکت سونی- که در واقع مدل به روز رسانی شده ی Xperia S با نام Xperia SL- به بیرون درز کرده و همانطور که انتظار می رفت این گوشی با پردازنده ای به روز رسانی شده ی ۱٫۷ گیگاهرتزی از نوع S3 شرکت کوالکوم عرضه خواهد شد و دیگر مشخصات آن مشابه Xperia S می باشد.120818 sony xperia sl 03 Sony Xperia SL با سرعت پردازش 1.7 گیگاهرتزی معرفی و عرضه خواهد شد

همانند برادر بزرگتر خود یعنیXperia S این محصول نیز دارای یک حافظه بدون قابلیت ارتقا ۳۲ گیگابایتی، یک گیگابایت حافظه ی رم،GPU آدرنو ۲۲۰ و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی از نوع LCD با موتور براویا می باشد.

از دیگر ویژگی های محصول می توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰، و خروجی HDMI نام برد.

وزن آن نیز ۱۴۴ گرم می باشد و البته این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و صورتی عرضه خواهد شد که این بار رنگ صورتی نیز جدیدا اضافه شده است.gsmarena 004 Sony Xperia SL با سرعت پردازش 1.7 گیگاهرتزی معرفی و عرضه خواهد شد

به نظرتان این گوشی تا چه حد توان رقابت با سردمدارهای شرکت سامسونگ، اچ تی سی، ال جی و موتورولا را خواهد داشت؟

 



برچسب ها : ,,,,

بالاخره آپدیت XPERIA Pرسید.

 

 Sony Xperia P آپدیت اندروید 4 را دریافت کرد

بعد مدت ها انتظار بالاخره Xperia P طعم بستنی حصیری را چشید!!

این بروزرسانی دارای قابلیت های بهبود یافته ای است و شرکت سونی چند چیز دیگر به این آپدیت اضافه کرده است که شامل برنامه ها و پلیر موزیک و ویدیو جدیدی است.

 

برخی از تغییرات عبارت اند از:

  • حالت خاموش شدن صفحه ی نمایش بیشتر شده است(۴ برار) که میتوانید در تنظیمات آن را کم و زیاد کنید.
  • قفل صفحه نیز تغییر کرده است
  • ویجت های شخصی جدید
  • بالابردن کنترل بر روی مصرف باتری

 

البته دارندگان این گوشی باید توجه داشته باشند که ممکن است این آپدیت هنوز برای کشورشان نیامده باشد برای فهمیدن این که این آپدیت برای شما آمده است یا نه از طریق زیر عمل کنید:

۱-Menu=Setting=About Phone=check for updates

2-از طریق نرم افزار PC Companion



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

Google Voice Search با اضافه شدن ۱۳ زبان جدید به زودی به روز رسانی خواهد شد

 

نرم افزار کنترل صوتی شرکت گوگل مدتی است که بسیار در دل کاربران خوب جای کرده، و اگر این نرم افزار به زبان مادری خودتان پاسخگوی دستورها نباشد بسیار کلافه می شوید به همین دلیل

Google Voice Search adds 13 more languages to its total Google Voice Search با اضافه شدن 13 زبان جدید به زودی به روز رسانی خواهد شد

 

گوگل سخت در حال اضافه کردن زبان های زنده دنیا می باشد. البته هنوز این به روزرسانی از زبان شیرین فارسی پشتیبانی نمی کند ولی امیدواریم که به زودی شاهد کنترل صوتی به زبان فارسی نیز باشیم.به هر حال این نرم افزار با به روز رسانی جدید گوگل با اضافه شدن شدن ۱۳ زبان جمعا از ۴۲ زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می کند.

یکی از مقامات گوگل اذعان داشته که اضافه کردن زبان به این نرم افزار کاری بس مشکل است زیرا باید معادلات صحیحی را برای زبان مورد نظر انتخاب کرد، به طور مثال بعضی از زبان ها همانند زبان سوئدی از قاعده ی معمولی برای تلفظ ها برخوردار نیست در نتیجه ما احتیاج به یک فرد سوئدی زبان برای ضبط تلفظ خواهیم بود.

به نقل از گوگل این به روز رسانی هفته آینده عرضه خواهد شد و زبان های اضافه شده به این کنترل صوتی عبارتند از: باسک، بلغاری، کاتالان، پرتغالی اروپایی، فنلاندی، گالیسی، مجارستانی، ایسلندی، نروژی، رومانیایی. صربستان، اسلواکی و سوئدی.



برچسب ها : ,,,,,

بهترین تلفن های عرضه شده سال ۲۰۱۲ از نگاه EISA

 

هر سال اتحادیه EISA چند گوشی را به عنوان محصول برتر عرضه شده در اروپا ( شامل بخش بهترین گوشی ارائه شده از لحاظ دروبین، مالتی مدیا و گوشی سال اروپا) انتخاب می کند، دو سال متوالی که سرمداران سامسونگ لقب بهترین گوشی سال اروپا را از این موسسه دریافت می کنند.

بله درست حدس زدید Galaxy S III عنوان گوشی سال اروپا را در سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را از آن خود کرد، ویژگی هایی همچون S-Voice، Smart Stay، Direct Call، صفحه نمایش بسیار با کیفیت سوپر آمولد با کیفیت اچ دی و از همه مهمتر پردازنده بسیار قدرتمند چهار هسته ای از نوع ARM این گوشی باعث شده تا اتحادیه EISA این گوشی را

51 بهترین تلفن های عرضه شده سال 2012 از نگاه EISA

به یک برنده واقعی انتخاب کند.

گوشی دیگری که توجه این موسسه را به خود جلب کرده و باعث شده توسط این اتحادیه به عنوان بهترین گوشی چند رسانه ای انتخاب شود تکنولوژی میکرو اکسیداسیون قوس مورد استفاده در HTC One S می باشد، لایه ای از جنس الومینیوم که فلز مورد استفاده به ۱۰۰۰۰ ولت رسیده و قطر گوشی را به ۷٫۸ mm رسانده که لمس کردن آن 52 بهترین تلفن های عرضه شده سال 2012 از نگاه EISA

حس بهتری به شما می دهد.

و یکی از امکانات جالب دیگر این گوشی همانطور که خود شما نیز می دانید تعبیه هندزفری های با کیفیت بالا شرکت Beats بر روی این تلفن می باشد که توانسته این گوشی را از لحاظ مالتی مدیا با دیگر رقیبان خود یک سرو گردن جلو بیندازد.

در آخر نیز تکنولوژی PureView pro که توسط نوکیا معرفی و بر روی گوشی ۸۰۸ PureView تعبیه شد توانست با حسگر ۴۱ مگاپیکسلی عنوان با کیفیت ترین گوشی در بخش کیفیت عکس به53 بهترین تلفن های عرضه شده سال 2012 از نگاه EISA

خود اختصاص دهد.

خب نظر شما نسبت به گزینش این گوشی ها چیست؟ اگر شما به جای ویراستارهای این اتحادیه بودید این گوشی ها را انتخاب می کردید یا نه؟ و سوال آخر اینکه به نظرتان چه گوشی از بهترین گوشی ها در هر بخش می باشد؟



برچسب ها : ,,,,

و این بار شرکت مایکروسافت طی کنفرانسی مشترک با نوکیا قصد معرفی ویندوز ۸ با لومیا خواهد داشت

 

بعد از شایع شدن خبرهای زیادی مبنی بر برگزاری نمایشگاهی از سوی سامسونگ، سونی (هر دو در ماه آگوست) و اپل (سپتامبر) این بار مایکروسافت قرار است در روز ۵ سپتامبر کنفرانسی مشترک با شرکت نوکیا را تشکیل دهدکه محل برگزاری آن Nokia World می باشد.

gsmarena 001 و این بار شرکت مایکروسافت طی کنفرانسی مشترک با نوکیا قصد معرفی ویندوز 8 با لومیا خواهد داشت

در طی برگزاری این کنفرانس این دو شرکت قصد معرفی اولین گوشی لومیا مبتنی بر ویندوز ۸- که در ماه ژوئن معرفی شد – را دارند.

شاید شما نیز بدانید که نوکیا بعد از سیمبیان با روی آوردن به سیستم عامل ویندوز فون سهم زیادی از بازار خود را از دست داد، و یکی از شرکت هایی که سهم قابل توجهی را از این شرکت به سمت خود کشید سامسونگ بود.

خب حال نوکیا قصد دارد با معرفی اولین گوشی لومیا خود مبتنی بر ویندوز ۸ به رقابت با سیستم عامل های پرفروش بازار بپردازد به نظر شما با وضع بد این شرکت نسبت به رقبا آیا با ویندوز ۸ خواهد توانست رقیب جدی برای اندروید و iOS به حساب آید؟



برچسب ها : ,,,,,,,,

اندروید ۴٫۱ Jelly Bean برای Samsung Galaxy S II یک یا دو ماه دیگر عرضه می شود.

 

13451665481 اندروید 4.1 Jelly Bean برای Samsung Galaxy S II یک یا دو ماه دیگر عرضه می شود.

 

وقتی از کاربرای گلکسی اس ۳ از لو رفتن رام رسمی اندروید ۴٫۱٫۱ برای Galaxy S III بسیار خوشحال شدند این بار خبر های خوبی برای کاربران گلکسی اس ۲ عرضه شد. از افراد نزدیک و خودی ها در بخش SamMobile ( قسمت نرم افزاری سامسونگ) با خبر شدیم که اندروید ۴٫۱٫۱ JB زودتر از تصور برای گلکسی اس ۲ عرضه می شود.

در حال حاضر آپدیت مورد نظر به صورت زیرزمینی در حال آزمایش و تست است . در صورت عبور کردن موفق آمیز از این تست این آپدیت با استفاده از سامسونگ KIES عرضه می شود . این آپدیت در ماه September-November انتظار می رود عرضه شود.

همچنین برای دارندگان گوشی Galaxy Note که از یک پردازنده مشترک با Galaxy S 2 بهره می برد عرضه اپدیت اندروید ۴٫۱ به صورت همزمان با این گوشی خواهد بود.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,

بازی Real Racing 3 معرفی شد + تریلر رسمی از بازی

 

13440522741 بازی Real Racing 3 معرفی شد + تریلر رسمی از بازی

 

شرکت EA و Firemonkeys اولین تریلر از نسخه جدید بازی مشهور شبیه سازی ماشین سواری خود بر روی موبایل یعنی بازی Real Racing 3 عرضه کردند ، چیزی که در تریلر بازی مشاهده می کنیم فقط می توانیم بگیم شگفت آوره ، فراتر از تصوره !

از تریلر بازی مشخص است که سازندگان بازی قصد دارند یک شاهکار تحویل گیمر ها بدهند ، بر روی مدل های سه بعدی ماشین ، نورپردازی ، بازتاب نور و بسیار موارد و نکات ریز بسیار توجه شده است .

EA می گوید که این بازی از تمام قدرت گوشی شما بهره می برد و این ویدئو از تریلر در قسمت اولیه ساخت بازی pre-alpha می باشد.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی Real Racing 3 از سوی EA اعلام نشده است ولی انتظار می رود تاریخ عرضه بازی برای چند ماه آخر سال جاری در نظر گرفته شود. و در نهایت دعوت می کنم تریلر بسیار زیبا را از دست ندهید می توانید ویدئو بازی را از ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

دانلود تریلر بازی Real Racing 3

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

گارتنر :اندروید با سرعت زیادی در حال پیشی از رقبا- اپل با سرعتی کم به دنبال اندروید

 

گزارش های سه ماهه دوم موسسه گارتنر منتشر شد، طبق آمارهای جدید از سوی گارتنر فروش سومین سردمدار شرکت سامسونگ (Galaxy S III) با عرضه نسخه ۵ آیفون به بازار کم خواهد شد.

طبق گزارشات این موسسه هنوز حدود نصف سهم بازار در سلطه ی این دو شرکت می باشد، سهم فروش سامسونگ از ۱۶٫۳ به ۲۱٫۶ درصد و اپل نیز نسبت به سال قبل با ۲٫۳ افزایش از ۴٫۶ درصد به ۶٫۹ درصد شاهد افزایش سهم در بازار می باشد که البته سامسونگ با فروش ۴۵٫۶ میلیون دستگاه گالاکسی توانست سه ماهه ی خوبی را پشت سر بگذارد و همچنین محصول جدید و محبوب این شرکت Galaxy S III بیشترین فروش را در سه ماهه دوم داشته است.gsmarena 002 گارتنر :اندروید با سرعت زیادی در حال پیشی از رقبا  اپل با سرعتی کم به دنبال اندروید

سهم نوکیا نیز از ۲۲٫۸ به ۱۹٫۸ درصد نسبت به سال قبل، در جایگاه دوم قرار دارد و هیچ شرکت دیگری سهمی نزدیک به ۱۰ درصد نداشته اشت.

همچنین سهم سیستم عامل آندروید از ۴۳ درصد سال قبل به ۶۴٫۱ درصد با افزایشی بسیار چشمگیر در جایگاه اول قرار دارد، سیستم عامل اپل نیز از ۱۸٫۲ درصد به ۱۸٫۸ درصد رشد داشته که بسیار اندک می باشد و در جایگاه دوم، سیمبیان نیز از ۲۲٫۱ درصد سهم خود به ۵٫۹ کاهش داشته که البته بسیار چشمگیر می باشد و با این وجود جایگاه سوم را در اختیار خود دارد.

gsmarena 001 گارتنر :اندروید با سرعت زیادی در حال پیشی از رقبا  اپل با سرعتی کم به دنبال اندروید

از سوی دیگر سیستم عامل RIM با کاهش سهم خود روبرو بوده که از ۱۱٫۷ درصد به ۵٫۲ درصد کاهش داشته و در جایگاه چهارم، بادای سامسونگ نیز با ۲٫۷ درصد که البته با توجه به فروش بیشتر نسبت به ویندوز فون در جایگاه بعد قرار می گیرد و سیستم عامل نوپای مایکروسافت نیز با ۲٫۷ درصد سهم نسبت به سال قبل که ۱٫۶ بوده افزایش نه چندان چشمگیری که با توجه به تبلیغات این شرکت در جایگاه ششم قرار می گیرد.

و در آخر نیز فروش کلی گوشی های هوشمند در مقایسه با سه ماهه ی دوم سال قبل با ۲٫۳ درصد کاهش روبرو است.

به نظر شما آیا با عرضه آیفون ۵ فروش Galaxy S III سامسونگ کاهش خواهد داشت یا نه؟



Gameloft اولین بازی خود را با موتور قدرتمند Unreal Engine عرضه می کند + تریلر بازی

 

13449970991 Gameloft اولین بازی خود را با موتور قدرتمند Unreal Engine عرضه می کند + تریلر بازی

 

شرکت Gameloft اولین تریلر (ویدئو تبلیغاتی) بازی جدید خود که از موتور فوقالعاده قدرتمند Unreal Engine بهره می برد (Unreal Engine موتور گرافیکی سری بازی های آنریل تورنمنت ، Gears of war و … ) است .

عنوان بازی Wild Blood ، که دارای سبک hack-and-slash (شمشیری اکشن ) می باشد ، فضایی تاریک و خشن دارد . می توانید تریلر این بازی را که قسمتی از گیم پلی بازی را به نمایش گذاشته را در ادامه مطلب دریافت کنید . گرافیک بازی بسیار خیره کنندست .

لازم به ذکر است بازی Wild Blood علاوه بر سیستم عامل اندروید برای پلتفرم های iPhone, iPad در نظر گرفته شده است.

 

دانلود تریلر بازی Wild Blood



سامسونگ توانسته تا بحال ۱۰ میلیون گلکسی نت به فروش برساند. !

 

13451115711 سامسونگ توانسته تا بحال 10 میلیون گلکسی نت به فروش برساند. !

 

در طی معرفی جهت عرضه گلکسی نت ۱۰٫۱ در ایالات متحده  ،  متوجه شدیم که غول کره ای موفق به فروش گلکسی نت  ۱۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان  شده اشت.  رئیس بازاریابی جهانی سامسونگ Younghee Lee  این خبر را منتشر کرد.

این تعداد رقم فروش بسیار جالب و قابل توجه است تبلت فون Samsung Galaxy Note N7000  می تواند این فروش خوب را به تدریج ادامه دهد. در حالی که  کمتر از یک سال می گذرد این تبلت فون توانسته  ۱۰ میلیون دستگاه را به فروش برساد همانند  اپل آی فون یا گلکسی اس استاندارد گوشی ها گلکسی  که با این وجود یک شاهکار فوق العاده برای یک دستگاه، نو آورانه که خیلی ها امید چندانی به فروش این چنینی و آینده خوبی برای آن پیش بینی نمی کردند.حقیقت این است که سامسونگ با استفاده از قلم را به عنوان ورودی که  دستگاه استفاده نمود توانست نو آوری موفقیت آمیز خلق کرد.سامسونگ بعد از عرضه گل سرسبدش در سال جاری یعنی گلکسی اس ۳ با فروش فوقالعاده اش و عرضه تبلت جدید یعنی گلکسی نت ۱۰٫۱  ،  حالا خیلی ها منتظر عرضه شدن گلکسی نت ۲ هستند که سالی رویایی برای این کمپانی رقم بزند.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

دنیا در آستانه انفجار دیگری از سامسونگ samsung galaxy note 2

 

1338990697 w670 h362 دنیا در آستانه انفجار دیگری از سامسونگ samsung galaxy note 2

چندی پیش در وبلاگ اعلام کردیم که قرار است گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy Note 2 به دنیا معرفی شود. در پی این خبر شایعات بسیار زیادی بود. شایعات در مورد گوشی جدید سامسونگ Galaxy Note 2 روز به روز شده است ، اما بنا به گزارش رویتر ، سخنگوی سامسونگ نیز این شایعات را تا حدودی تایید کرد.

به هر حال انتظار می رود مردم دنیا این گوشی را در تاریخ ۲۹ام آگوست ، در رویدادی که در برلین آلمان برگزار می شوند ، مشاهده کنند. این گوشی زیبا جانشین Galaxy Note خواهد بود و تا ۲۶ روز دیگر ، در آن رویداد به طور رسمی از آن پرده برداری خواهد شد.

البته مشخصات اصلی که در مورد این گوشی یا تبلت شایع است ، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ، پردازنده چهار هسته ای و با چیپست Exynos و سیستم عامل آندروید ۴٫۰ می باشد.

منبع : click



تست ها نشانگر کم شدن شفافیت Galaxy S III می باشد.

 

1 2 تست ها نشانگر کم شدن شفافیت Galaxy S III می باشد.

 

 

 

سال ۲۰۱۰ سامسونگ با معرفی گوشی سری گالاکسی خود به دنیای فناوری توانست جایگاه خوبی در بین هواداران پیدا کند، تا کنون سه نسل از سردمدارهای این شرکت وارد بازار شده که هر ۳ از صفحه نمایش های Super Amoledساخت خود شرکت سامسونگ بهره می برند که البته همیشه نسل های جدیدتر دستخوش تغییرات زیادی بوده تا جایی که طبق تحقیقات به عمل آمده آخرین کهکشان این شرکت نسبت به مدل های پیشین با وجود اینکه از رزولوشن بالاتری بهره می برد، ولی شفافیت آن کمتر شده است.

ظاهرا چنین اقدامی از سوی سامسونگ به این دلیل بوده تا بتواند با صفحه نمایشی بزرگتر عمر باتری را نیز بهبود ببخشد.

حداکثر توان مصرفی صفحه نمایش Galaxy S III ۱٫۳ وات می باشد که نسبت به Galaxy S II ۹٫ وات کمتر شده است که این امر باعث کاهش نور صفحه می باشد.

به علاوه حداکثر نورصفحه نمایش از ۲۸۹ کاندلا به ۲۲۴، در هر متر مربع کاهش یافته است. ولی از جهتی دیگر نیز سامسونگ موفق شده دوام شارژدهی صفحه نمایش این گوشی را از ۴٫۴ ساعت (Galaxy S II) به ۵٫۶(Galaxy S III) افزایش دهد که کاربران خود را با این کار راضی تر نگه دارد.

با اینکه شفافیت صفحه نمایش کمتر نیز شده است ولی هنوز هم به دلیل عدم بازتاب دهی نور صفحه نمایش، در زیر نور آفتاب محتویات داخل گوشی قابل رویت می باشند و می توان به این گوشی امتیاز خیلی خوب را داد.

شاید یکی از دلایلی که اپل اقدام به بزرگتر کردن صفحه نمایش آیفون خود ننموده مصرف بیش از حد باتری بوده است البته تا کنون…

نتایج حاکی از آن است که آیفون صفحه نمایشی با ۵۴۱ کاندلا را در هر متر مربع دارا می باشد که در مقایسه با Galaxy S III حدودا ۲ برابر است و عمر شارژدهی آیفون ۷٫۸ ساعت است.

بعد از تست های به عمل آمده Galaxy S III و مدل پیشین خود موفق به دریافت نمره ی B+ می باشند در حالی که Galaxy s نمره ی B  را دریافت کرد.



Apple پیشنهاد پرداخت ۳۰ دلار برای هر موبایل و ۴۰ دلار برای هر تبلت به سامسونگ داده است.

 

13448173381 Apple پیشنهاد پرداخت 30 دلار برای  هر موبایل و 40 دلار برای هر تبلت به سامسونگ داده است.

 

جنگ حقوقی بر سر نقض  ثبت اختراع تا حدی بین شرکت های  تولید کننده تلفن همراه بالا گرفته  که شاهد شکایت های مکرر این شرکت ها علیه یکدیگر هستیم. یکی از شرکت هایی که همیشه از سامسونگ به دلیل استفاده غیر قانونی از ثبت اختراعات خود شکایت داشته اپل می باشد و آخرین شواهدی که این شرکت در این خصوص ارائه کرده نشانگر این است که اپل در اکتبر ۲۰۱۰ به سامسونگ حق اخذ گواهینامه ثبت اختراع هر گوشی ۳۰ و تبلت ۴۰ دلار ارائه کرده است.

طبق اظهارات شرکت اپل  در سال ۲۰۱۰ مبلغی که سامسونگ باید برای ثبت این حق اختراع ها پرداخت می کرده حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده که نه تنها شامل درآمد حاصل از فروش دستگاه های آندروید، بلکه سیستم عامل بادا، ویندوزفون و سیمبیان نیز بوده است.

در آن سال با عرضه galaxy s توسط سامسونگ مقامات اپل به خاطر شباهت بسیار زیاد این گوشی با آیفون بهت زده شده بودند و طبق گفته های مدیر بخش اختراعات اپل Galaxy s کپی برداری محض بود که ما اصلا توقع چنین کپی برداری از سوی شرکت سامسونگ را نداشتیم.

خب اپل با متهم کردن سامسونگ مبنی بر کپی برداری دستگاه های آیفون و آی پد این شرکت به دنبال پس گرفتن خسارت ۲٫۵ بیلیون دلاری از سامسونگ می باشد که البته هنوز نتیجه نهایی رای دادگاه صادر شده و باید ببینیم برگ برنده برای کدام شرکت خواهد بود.

به نظر شما در این جدال های حقوقی رخ داده کدام شرکت پیروز خواهند شد؟



گوشی جدید BLU ؛ ارزان ، شیک ، قدرتمند !

13441391101 گوشی جدید BLU ؛ ارزان ، شیک ، قدرتمند !

شرکت BLU اسمارت فون جدید خود مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود معرفی کرد ، این گوشی که با نام VIVO 4.3 عرضه خواهد شد ، دارای سیستم عامل اندروید ۴ Android Ice Cream Sandwich می باشد ، پردازنده دو هسته ، دو سیمکارته ، با قیمت بسیار خوب که در ادامه مطلب جزئیات سیستم و قیمت را می توانید مشاهده کنید.

 

گوشی BLU VIVO 4.3 دارای ویژگی هایی چون پردازنده دو هسته ای قدرتمند Cortex-A9 CPU و گرافیک PowerVR SGX531 و ۱ گیگ رم می باشد . این گوشی از ۴GB حافظه داخلی بهره می برد .

یکی از نکات تعجب بر انگیز و بسیار مثبت این گوشی استفاده از صفحه نمایش های سامسونگ یعنی Super AMOLED Plus است که صفحه نمایش گوشی به اندازه ۴٫۳ اینچ است . همچنین این گوشی از دوربین بسیار خوبی بهره می برد که دوربین ۸ مگاپیکسل برای عکس برداری و با کیفیت  ۷۲۰p فیلمبرداری می کند. باتری این گوشی دارای قدرت ۱۶۰۰mAh می باشد.

گوشی BLU VIVO 4.3 برای منطقه آمریکا در ماه سپتامبر عرضه  و در منطقه آسیا به زودی عرضه خواهد شد . این گوشی با قیمت بسیار خوب فقط ۲۴۹ دلار عرضه می شود که با این مشخصات فوقالعاده گوشی خوش قیمتی می باشد.



اولین تبلت سونی تحت عنوان برند اکسپریا !

 

13437865901 اولین تبلت سونی تحت عنوان برند اکسپریا !

 

با توجه به اطلاعات برخی منابع که بیرون درز کرده ، سونی در حال عرضه تبلت جدید با تحت عنوان برند اکسپریا است . می توان نتیجه گرفت که گوشی های هوشمند و تبلت را یک برند واحد عرضه خواهد کرد ؛ چیزی مثل گلکسی سامسونگ  . می توانید مشخصات سخت افزاری ، قیمت و زمان عرضه  این تبلت جدید و قدرتمند سونی را مشاهده کنید.

 

صفحه نمایش تبلت ۹٫۴ اینچ است که دارای رزولشن ۱۲۸۰×۸۰۰ می باشد ، این تبلت از چیپست تگرا ۳ با پردازنده ۴ هسته ای بهره می برد. طراحی ظاهری تبلت شباهت اندکی به تبلت اولیه سونی به نام Tablet S دارد که این تبلت  شکستی برای سونی بود . در مقایسه با تبلت پیشین ۸٫۸ میلی متر باریکتر است که چیزی در حدود ۴۲ درصد کاهش ضخامت است . قدرت باتری افزایش پیدا کرده که قدرت معادل  ۶۰۰۰mAh می باشد ، این باتری می تواند به مدت ۱۰ ساعت وب گردی دوام بیاورد.

این تبلت دارای دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱ مگاپیکسلی است . قیمتی که برای این تبلت در نظر گرفته شده ، ۴۵۰ دلار برای مدل ۱۶ گیگ ، ۳۲ گیگ ۱۰۰ دلار گرانتر از آن همچنین مدل ۶۴ گیگ ۶۵۰ دلار می باشد.

انتظار می رود این تبلت در ماه سپتامبر عرضه شود.



فلش پلیر: اگر بار گران بودیم و رفتیم، اگر نامهربان بودیم و رفتیم

 

شرکت ادوبی نوامبر سال قبل اعلام نمود که دیگر کاربران اندرویدی شاهد به روز رسانی برای فلش پلیر نخواهند بود ولی این نرم افزار در گوگل پلی موجود خواهد بود و کاربران در صورت تمایل می توانند بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب نمایند.flash vs html5 فلش پلیر: اگر بار گران بودیم و رفتیم، اگر نامهربان بودیم و رفتیم

ولی چند ماه قبل ادوبی تصمیم گرفت به طور کلی فلش پلیر را از گوگل پلی حذف نماید و امروز گفته ی این شرکت عملی خواهد شد و کلا فلش پلیر را در گوگل پلی از هستی ساقط خواهد نمود و این نکته را نیز یادآور شویم تنها کسانی که این نرم افزار را از قبل نصب کرده اند قادر به استفاده از آن می باشند( البته بدون هیچ گونه به روز آوری ).

کاهش چشمگیر سهم فلش پلیر با ورود اولین آیفون صورت گرفت، زیرا اپل اجازه ی ورود فلش پلیر را به ادوبی نداد و این خود شکستی چشمگیر برای فلش پلیر و مقامات ادوبی بود.

فلش پلیر بعد از منع شدن از سوی اپل چاره ای جز روی آورده شدن به اندروید نداشت و برای مدتی ادوبی این نرم افزار را فقط برای اندروید و به خصوص تبلت ها ارائه می کرد. و این کمک شایانی به ادوبی نکرد زیرا تنها چند دستگاه اندرویدی قادر به اجرای فلش پلیر بودند.

لازم به ذکر است که اکثر محتوای وب به هیچ عنوان برای دستگاه های با صفحه نمایش لمسی بهینه سازی نشده بودند و مطمئنا تجربه ی خوبی از وب برای کابران بر جای نمی گذاشت، همچنین باعث مصرف زیاد باتری نیز می شد.و همه ی این عوامل دست به دست هم دادند تا اپل از ورود فلش پلیر به سیستم عامل خود جلوگیری نماید.

گوگل نیز به طور کلی پشتیبانی از فلش پلیر را در اندروید ۴ حذف کرد و همانگونه که مشهود نیز می باشد گوگل کروم از فلش پشتیبانی نمی کند.

و در نهایت ادوبی بعد از منع شدن توسط شرکت های توسع دهنده ی سیستم عامل های محبوب بازار تصمیم گرفت به جای تمرکز به روی فلش پلیر، HTML5 را توسعه دهد و به همین دلیل امروز آن را کاملا از گوگل پلی برای همیشه حذف خواهد کرد و این اقدام از سوی ادوبی به توسعه ی HTML5 کمک خواهد کرد چرا که با نبود فلش پلیر توسعه دهندگان به طرزی جدی به توسعه HTML5 خواهند پرداخت.



.