شرکتی که سامسونگ و اپل باید از آن بترسند?

تبلیغات

شرکتی که سامسونگ و اپل باید از آن بترسند?

در حال حاضر بازار فروش اسمارت‌فون‌ها میان سامسونگ و اپل تقسیم شده است. ولی با ظهور یک شرکت چینی احتمالا خواب خوش اپل و سامسونگ به هم خواهد خورد. 
شرکت چینی Xiaomi امیدوار است تا با تولید مداوم گوشی‌های ارزان‌قیمت و البته با ویژگی‌های عالی، بازار اسمارت‌فون ها را از چنگ رقبای کهنه‌کار خود خارج کند. برای مثال سری Mi3 این شرکت دارای یک پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 800 است با صفحه‌نمایش 5 اینچ 1080p فول اچ‌دی به‌اضافه یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی که در مجموع با قیمت 330 دلار به فروش می‌رسد!


تا امروز نتیجه استراتژی Xiaomi قابل‌توجه بوده است. این شرکت توانست در سال گذشته 20 میلیون دستگاه از این گوشی‌ها را صادر کند و امسال انتظار دارد که خود را به رقم رؤیایی 40 میلیون عدد برساند. این شرکت همچنین در حال گسترش دامنه کشورهای صادرکننده محصولات خود است. آقای لی جون رییس این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که Xiaomi ده کشور دیگر را به لیست کشورهای صادرکننده خود اضافه کرده است؛ مالزی، اندونزی، هند، فیلیپین، تایلند، ویتنام، روسیه، ترکیه، برزیل و مکزیک. 
این شرکت در حال حاضر تنها در کشورهای چین، هنگ‌کنگ، تایوان و سنگاپور محصولات خود را به فروش می‌رساند. البته در این لیست کشورهایی چون کره و آمریکا که مرکز اول فروش شرکت‌های اپل و سامسونگ هستند، دیده نمی‌شود ولی دور از انتظار نیست که در آینده‌ای نزدیک، نام این دو کشور نیز به لیست صادرکنندگان این شرکت اضافه شود.



آیفون 6 حاشیه‌ای انحنادار خواهد داشت؟

تا زمانی که اپل جزئیاتی واقعی از گوشی آیفون 6 خود منتشر نکند، شایعات دست از سر ما و خود اپل بر نخواهد داشت!
 خبرها در مورد صفحه‌نمایش‌های آیفون 6 به اندازه‌ای بوده که تقریباً مطمئن هستیم اندازه آن 4.7 اینچ خواهد بود، اما شایعات جدید حول طراحی و نوع حاشیه این گوشی در حال گردش است.


 شایعه جدید اشاره‌ای دارد به تغییر بزرگی که اپل در طراحی آیفون 6 دست خواهد زد؛ استانداردی که به رویه هر دو سال یک‌بار اپل تبدیل شده است. سایت ژاپنی Mac Otakara در خبری جدید ادعا کرده که آیفون 6 دارای حاشیه و گوشه‌ای انحنادار خواهد بود؛ چیزی شبیه به حاشیه سامسونگ گلکسی اس 3 و یا حتی قابل‌مقایسه با آیفون 3G و 3Gs.
این سایت ژاپنی همچنین اضافه کرده احتمالاتی وجود دارد که اپل در بالای صفحه‌نمایش‌های خود نیز از شیشه‌های انحنادار استفاده کند.



برچسب ها : ,,,,,,,

Facebook

فیس بوک آمار کاربران فعال و همینطور درآمد سه ماهه اول خود را اعلام کرد. این آمار نشان می‌دهد فیس بوک از مرز یک میلیارد کاربر موبایل عبور کرده و از ژانویه تا مارچ به 1.01 میلیارد کاربر موبایل رسیده که رشدی 34 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. 


فیس بوک موفق شده بود تا انتهای سال گذشته حدود 17.5 درصد از سود 18 میلیارد دلاری تبلیغات دستگاه‌های موبایل را از آن خود کند که رشدی 5.4 درصدی نسبت به سال 2012 داشته است. سایت eMarketers عقیده دارد که تبلیغات موبایل، بازاری 31.45 میلیارد دلاری برای امسال خود دست و پا کند که سهم فیس بوک از آن به حدود 21 درصد افزایش خواهد یافت؛ فیس بوک قدم اول خود را در این راه محکم برداشته و توانسته در سه ماهه اول درآمدی 2.5 میلیارد دلاری کسب کند.
کتی بویل از آنالیزورهای این سایت می‌گوید: «مردم در حال گذر به موبایل هستند و فیس بوک یکی از جذاب‌ترین نرم افزارهای دنیای موبایل است.»
 فیس بوک در صدد است تا شبکه تبلیغاتی خود را راه اندازی کند و به همین دلیل بیشتر از همیشه روی تبلیغات موبایلی حساب باز کرده است. گزارش شده که 59 درصد از درآمد فیس بوک در سه ماهه اول امسال از تبلیغات موبایلی عاید این شرکت می‌شود. این رقم رشدی 29 درصدی را نسبت به سه ماهه اول 2013 نشان می‌دهد.
هنگامی که چنین عددهایی به گوش افراد وال استریت رسیده می‌شود، طبیعتا کمتر در مورد شرکتی که 19 میلیارد دلار برای واتس‌اپ پرداخت کرده، شک و تردید می‌کنند. کارشناسان معتقدند که زوکربرگ یک نقشه دارد و آن کوچ همه جانبه به سمت دستگاه‌های موبایل است؛ چون می‌داند مردم به آن سمت می‌روند.



برچسب ها : ,,,,

آیفون 5c به فروش آیفون 5s کمک کرده است

به تازگی،بعد از از طراحی و تولید گوشی‌های 5C و 5S یک  تئوری جدید به وجود آمد، در مرکز اصلی طراحی اپل ایده‌ای جدید پایه‌گذاری شد که آلومینیوم آشنا جای خود را به پلاستیک ضخیم‌تری داد.

 

بعد از گذشت حدود دو ماه از فروش جهانی از هر دو مدل نشان داده شد که ارقام در حد راضی کننده‌ای این تئوری را تایید می‌کنند. البته این مساله از قبل نیز دور از ذهن نبود که آیفون 5C به نسبت 4S فروش کمتری داشته باشد،در حالی که 5S فروش کلی پرچمدار سال گذشته را با صعود 10 درصد پشت سر گذاشت که جای تقدیر دارد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا تولید گوشی 5C باعث شده تا کاربران به سمت گوشی‌های گران‌تر با متریال شکیل تر کشیده شده‌اند؟هرچند که این گرایش به سمت دیگر گوشی پرچمدار همین شرکت بوده باشد؟

 

بر اساس مطالعات مرکز اطلاعات مشتریان، بازه بین ماه اکتبر و دسامبر در فروش آمریکا نشان می‌دهد که 5S فروش 59 درصدی داشته که در مقایسه با مدل آیفون 5 به میزان 9 درصد افزایش فروش داشته است.

 

5C نیز به نسبت همتای خود در سال گذشته که آیفون  4S به شمار می‌رود 27 درصد فروش داشته که به نسبت رقم 32 درصدی سال گذشته بسیار دراماتیک است.

 

 

همچنین ما گزارش‌هایی از کاهش تولید 5C داریم که بر فروش کم این مدل نیز تاثیر خواهد گذاشت. اما به نظر نمی‌رسد که برادر 64 بیتی این مدل مشکل چندانی داشته باشد.

 

هرچند که فروش مدل 5C ارز فروش مدل میانه 5 کمتر بوده اما با تمام این شواهد باز هم نمی‌توانیم بگوییم که نظر جانی آیو در مورد تولید چنین مدلی اشتباه بوده و یا اینکه این پروژه با شکست روبه رو شده است.اما حقیقت این است که ارقام و آمار‌ها دروغ نمی‌گویند.

 



برچسب ها : ,,,,,,

سیستم عامل فایر فاکس در راه است

بر اساس اطلاعات موجود، این تبلت به یک نمایشگر 10.1 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 800، یک پردازشگر چهار هسته ای یک گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، یک باتری 7000 میلی آمپر-ساعتی و یک شیار microSD مجهز است. از قرار معلوم یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه خواهد شد.

موزیلا عزمش را جزم کرده که پای سیستم عامل فایرفاکس خود را به تلفن‌ها، تبلت ها و حتی تلویزیون‌های موجود در بازار باز کند. پیش از این شاهد اولین تلفن‌های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس بودیم. حال شاید تولید یک تبلت 10 اینچی یک قدم مهم و جهشی عمده برای این شرکت به حساب بیاید.  به هر حال، اطلاعات منتشر شده در مورد این تبلت نشان از این دارد که موزیلا فعلاً بازارهای نوظهور را هدف گرفته. به نظر می‌رسد در حال حاضر تمرکز اصلی موزیلا بر روی کشورهایی است که هنوز بازارشان از تبلت ها و تلفن‌ها اشباع نشده. هنوز کسی از زمان عرضه این تبلت به بازار خبری ندارد، با این حال اگر موزیلا بتواند این مشخصه‌ها را با قیمتی زیر 100 دلار به بازار عرضه کند، به طور حتم با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه می‌شود.



برچسب ها : ,,,

LG G3 با نمایشگر 5.5 اینچی در بهار 93 عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد ال‌جی در نظر دارد با کوتاه تر کردن چرخه عرضه پرچمدار خود، در برابر گلکسی S5 سامسونگ، حرفی برای گفتن داشته باشد. ال‌جی تصمیم گرفته اندازه این محصول رده بالای خود را از 5.2 اینچ به 5.5 اینچ تغییر دهد. بر اساس شنیده‌ها این شرکت توانسته با کم کردن حاشیه های دور نمایشگر، تفاوت اندازه کلی G2 و G3 را به حداقل برساند.
 
برخی شایعات به وجود دوربین 16 مگا پیکسلی و سنسور لرزش گیر اپتیکال در این تلفن هوشمند اشاره کرده‌اند. همچنین مطرح شده که احتمالاً ال‌جی در LG G3 از پردازشگر اختصاصی خود
موسوم به Odin بهره خواهد برد. از سوی دیگر خبرهایی هم از LG G Pro 2 به گوش می‌رسد. ظاهراً این فبلت ال‌جی هم با نمایشگری QHD و با اندازه 5.9 اینچ در راه است. خبرها از معرفی این فبلت در کنگره جهانی موبایل تا حدود یک ماه دیگر حکایت دارند. از قرار معلوم سه ماه بعد از آن نیز باید منتظر LG G3 باشیم.


برچسب ها : ,

30 کامیون سکه ۵ سنتی برای اپل ارسال شد

 

260513 442805999096487 662617644 n 30 کامیون سکه 5 سنتی برای اپل ارسال شد

امروز صبح ۳۰ کامیون پر از سکه های ۵ سنتی به دفتر اصلی شرکت اپل در کالیفرنیا ارسال شده است. در نگاه اول کارمندان بخش حفاظت شرکت اپل فکر کردند که این کامیون ها اشتباها به آنجا آمده اند ولی چند دقیقه بعد تیم کوک مدیر عامل اپل تماسی را از مدیر شرکت سامسونگ دریافت می کند که اعلام می کند شرکت کره ای سامسونگ جریمه نقدی خود را طبق قوانین کره پرداخت خواهد نمود.

 

بخش خنده دار این موضوع آن است که در سند امضا شده روش پرداخت مشخص نشده و شرکت سامسونگ می تواند به هر نحوی که خود ترجیح می دهد جریمه مورد نظر را به شرکت سازنده آیفون پرداخت نماید. کار جالبی نبود ولی شرکت اپل حالا باید ساعات زیادی را صرف شمارش این همه سکه کند و در آخر هم شاید اصلا بانکی وجود نداشته باشد که این همه سکه را برای واریز به حساب اپل قبول کند.

Lee Kun-hee مدیر شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که از انجام این کار خشنود نیست ولی هدف از انجام آن را این می داند که اگر قرار به انجام بازی های کثیف باشد آنان نیز این نوع بازی را بلد هستند. شما می توانید با این سکه ها تنقلات و … بخرید و این مشکل من نیست. مهم این است که قانون محقق شده است.

به هر حال ۲۰ میلیون سکه ۵ سنتی تحویل شده است و باید دید که عکس العمل اپل در این باره چیست.



برچسب ها : ,,,,,

گلکسی اس ۳ ، نت و نت ۱۰٫۱ به زودی طعم جیلی بین را خواهند چشید.

 

13463241511 گلکسی اس 3 ، نت و نت 10.1 به زودی طعم جیلی بین را خواهند چشید.

 

سامسونگ اطلاعات در مورد عرضه اندروید ۴٫۱ برای گوشی های که قرار است در آینده آپدیت شود را عرضه کرد . سامسونگ نام Galaxy S III و Galaxy Note و تبلت Galaxy Note 10.1 را از جمله گوشی ها و تبلت های که در آینده به اندروید ۴٫۱ اپدیت می شوند را نام برد.

 

سامسونگ در کنفرانس خبری خود در مورد زمان عرضه این اپدیت اعلام کرد که به زودی عرضه می شوند و زمان دقیقی از عرضه این آپدیت اعلام نکرد . انتظار می رفت این اپدیت برای Galaxy S III در کنفرانس ifa معرفی و عرضه شود . ولی در کنفرانس سامسونگ به گفتن عبارت “خیلی زود” کفایت کرد.

چیزی که پیش بینی می شود اولین گوشی سامسونگ که به اندروید ۴٫۱ اپدیت می شود گلکسی اس ۳ باشد و احتمالا در این چند هفته پیش رو این اتفاق محقق شود.

در مورد ۲ گوشی و تبلت ذکر شده (نوت و نوت ۱۰٫۱ ) امیدوارم از عبارت خیلی زود منظور سامسونگ این که در ماه سپتامبر و اکتبر حداقل این اپدیت عرضه شود . و چیزی در مورد عرضه این آپدیت برای گلکسی اس ۲ اعلام نکرد.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

HTC گوشی جدید Desire X را معرفی کرد .

 

13463215101 HTC گوشی جدید Desire X را معرفی کرد .

 

 

شرکت HTC گوشی جدید خود را به نام Desire X معرفی کرد ، گوشی جدید ۴ اینچی این شرکت که در طی نمایشگاه ifa 2012 معرفی شد می توانید اطلاعات جزئی و تصاویر بیشتر از این گوشی را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

سایز صفحه نمایش : ۴ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۸۰۰ در ۴۸۰

پردازنده : ۱GHz دو هسته ای

رم : ۷۶۸MB

گرافیک : Adreno 203

دوربین : ۵ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری : ۴۸۰p

حافظه داخلی :۴GB

قدرت باتری : ۱,۶۵۰mAh

سیستم عامل : Android 4.0, Ice Cream Sandwich

 

 

 

13463219771 HTC گوشی جدید Desire X را معرفی کرد .

 

زمان عرضه این گوشی برای اروپا و آسیا در اواسط سپتامبر در نظر گرفته شده است .



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

 

نقل مجلس سایت های صاحب نام در حوزه ی تلفن همراه اکنون نسل جدید تلفن تبلتی شرکت سامسونگ موسوم به Note II می باشد که دیشب در نمایشگاه IFA برلین پرده برداری شد و نسبت به مدل پیشین خود بهبودهای زیادی به همراه خود داشته است که در این پست قصد داریم تصاویری از گوشی را برای شما نمایش دهیم.

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 014 610x438 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

همانطور که در تصویر نیز مشخص است این گوشی قطر بسیار نازکی دارد ( همانند Galaxy SIII)

کلید home نیز قدری بزرگتر شده و مانند مدل های عرضه شده پیشین توسط سامسونگ شاهد دو کلید خازنی در سمت راست و چپ گوشی هستیم.

لازم به ذکر است که نوت جدید در دو نسخه ی سفید و خاکستری عرضه خواهد شد.

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 009 610x324 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 001 610x432 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 002 610x495 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 015 610x368 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ

20120829 IFA Samsung Galaxy Note II 007 610x407 تصاویری از نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 

بعد از شایعات فراوان در مورد سردمدار سوم سامسونگ، این بار خبرها حاکی از رونمایی نسل جدید گوشی نوت (با ویژگی های یک تبلت) در نمایشگاه IFA توسط سامسونگ بود. ۲۹ آگوست زمان معرفی این گوشی قدرتمند از سوی شرکت کره ای سامسونگ بود که خوشبختانه بیشتر اخبار منتشر شده در رابطه با Note II درست از آب درآمد.

زمان معرفی نوت ۲ ساعاتی پیش بود و از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت اچ دی، پردازشگر ۴ هسته ای با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۰۰ mAh اشاره کرد.galalxy note ii 52 ifa 2012 slashgear 580x386 نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 

همچنین شایان ذکر است که قطر گوشی کمی نازک تر شده ولی در عوض ۲ گرم سنگین تر است، S-Pen نیز اکنون کمی ضخیم تر و بلند تر گشته و دارای ویژگی های بهبود یافته ای است.

Note II در سه نسخه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از میکرو SD تا ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد که زمان عرضه ی آن در اروپا ماه اکتبر می باشد و زمان عرضه ی بین المللی این محصول بعد از زمان تعیین شده برای عرضه در اروپا خواهد بود.

galalxy note ii 43 ifa 2012 AC 650x433 نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

بیشتر مقایسه هایی که در حوزه تلفن همراه صورت می گیرد مربوط به مقایسه سیستم عامل ها با یکدیگر، مقایسه دوربین ها یا مقایسه عملکرد گوشی ها با یکدیگر می باشد و تا کنون نیز ما کمتر شاهد مقایسه مرورگرهاBrowser Wars Speed Benchmark comparison جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

با یک بوده و هستیم.

امروزه نیز با رشد سیستم عامل ها و راحتی بسیار زیاد سیستم عامل آنها در اتصال به اینترنت، مرورگرها نقش مهمی در لذت بردن هر چه بیشتر از فضای مجازی برای شا بر جای خواهد گذاشت.

در این پست قصد داریم چند مرورگر سرشناس عرضه شده برای سیستم عامل های آندروید و iOS را در تست سرعت بارگزاری و بنچمارک خود محک بزنیم که شامل موارد زیر می باشند.

ICS stock

Chrome

Firefox

Dolphin

Opera mobile

Safari

لازم به ذکر است که برای انجان این تست برای مرورگرهای آندرویدی از Galaxy S III استفاده کرده ایم و برای iOS نیز از iPhone 4s و از فلش پلیر نیز به هیچ عنوان بهره نبردیم.

اولین مقایسه:

در این بخش قصد داریم سرعت این مرورگرها را در بارگزاری صفحات وب اندازه بگیریم و ببینیم کدام یک بهتر از بقیه عمل خواهد کرد. با هر مرورگر یک صفحه وب را سه بار متوالی مقایسه کردیم که بعد از اولین تست گوشی را ریستارت نموده و بعد به انجام بقیه تست ها پرداختیم، دلیل این کار نیز توجه به تفاوت اولین بارگزاری و بارگزاری های بعدی مرورگر می باشد.

نسخه ساندویچ بستنی گوگل بهبودهای چشمگیری در مرورگر خود سیستم عامل به همراه داشته و توانست در تست ها کمی بهتر از کروم عمل کند و ممکن است بعضی ها به خاطر تعصب خاصی که بر روی گوگل کروم دارند باورشان نشود که بهترین مرورگر آندرویدی عرضه شده نمی باشد.

همانطور که در تصویر نیز قابل رویت است ستون آخر سمت راست سرعت متوسط مرورگرها در بارگزاری هر ۴ وب سایت را نشان می دهد، در ستون سمت چپ نیز عملکرد مرورگرها مشهود است، سافاری اپل نیز عملکرد خوبی را در بارگزاری صفحات وب از خود نشان داد و نکته قابل توجه مروگر اپرا بود با اینکه در بارگزاری صفحات عملکرد خوبی را از خود نشان نداد ولی صفحات را به طور کامل و بدون هیچ عیب و نقصی بارگزاری می کرد.

Capt uLre 650x284 جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

دومین مقایسه:

خب برای انجام این تست از دو نرم افزار بنچمارک گیری browser Benchmark وRingmark استفاده کردیم. و قبل از هر چیزی باید خدمت شما خواننده گرامی عرض کنیم که بنچمارک ها تست های واقعی از یک مرورگر را نشان نمی دهند.

تست Ringmark نیز شامل برخی از ویژگی ها و امکاناتی است که مرورگر هنگام بارگزاری سایت ها به همراه خود دارد همانند HTML 5( که البته فاصله ی زیادی به مجهز شدن کامل وب به این استاندارد وجود دارد).CapHGFCture جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

نتیجه گیری:

خب مرورگر پیش فرض آندروید نتایج خوبی را در کارنامه خود برای ما ثبت کرد که با اختلاف کمی نسبت به کروم توانست این مرورگر را در بیشتر مواقع شکست دهد اما این اختلاف بسیار جدی نبود و همانطور که ممکن است شما نیز در جریان باشید گوگل در نسخه ی لوبیای ژله ای خود کروم را جایگزین مرورگر پیشفرض کرده است.

بقیه مرورگرهای عرضه شده برای آندروید نیز همانند فایرفاکس تلاش زیادی برای بهتر کردن جایگاه خود و حتی سبقت گرفتن از رقبا انجام داده، دلفین نیز در حال تلاش برای حفظ جیگاه خود بوده و به هیچ عنوان علاقه ای به از دست دادن جایگاه خود ندارد و در آخر مظلوم ترین مرورگر اپرا می باشد چرا که این مرورگر در جایگاه خود راضی بوده و تمایلی به بهتر شدن اوضاع خود ندارد.

در اینجا می رسیم به سافاری اپل، این مرورگر تمام تلاش خود را کرده که از رقیب های آندرویدی خود عقب نماند و حتی در بعضی مواقع نیز حتی سعی در ربودن گوی از رقباهای خود نیز دشاته است.

و در آخر نیز بعد از نتیجه گیری، بر سر بهترین بودن نیز ما فکر می کنیم هیچ کدام از مرورگرها از هرلحاظ بهترین نیستند و باید اقرار کنیم که هنوز هرکدام معایب خاص خود را دارد.

شما کدام مرورگر را بر دیگری ترجیح داده و بیشترین استفاده را می کنید؟ بعد از خواندن این مقایسه آیا تمایل به جایگزینی مرورگر خود با مرورگر دیگری دارید؟ اگر جوابتان مثبت است کدام مرورگر؟



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

13462638231 سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

سونی امروز در طی کنفرانس خود در اولین روز نمایشگاه IFA از ۴ گوشی و یک تبلت جدید خود پرده برداری کرد ! همه این گوشی ها و تبلت با اندروید ۴ عرضه می شوند که قدرت بلامنازع سیستم عامل اندروید را نشان می دهد.

اسمارت فون های جدید به نام های Xperia T, Xperia V و Xperia J که در طراحی به Xperia arc شباهت دارند. در ادامه مطلب جزئیات این سه گوشی را بررسی می کنیم.

 

 

Xperia T

سایز صفحه نمایش : ۴٫۶ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۹٫۴ در ۶۷٫۳ در ۹٫۳۵

وزن : ۱۳۹g

حافظه داخلی :۱۶GB

 

Sony Xperia TX

سایز صفحه نمایش : ۴٫۶ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 220

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۳۱ در ۶۸٫۶ در ۸٫۶

وزن : ۱۲۷g

حافظه داخلی :۱۶GB

 

13462637791 سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

Sony Xperia V

سایز صفحه نمایش : ۴٫۳ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۹٫۰ در ۶۵٫۰ در ۱۰٫۷

وزن : ۱۲۰g

حافظه داخلی :۸GB

 

 

Sony Xperia J

 

سایز صفحه نمایش : ۴ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۵۱۲MB

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۵MP

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۴٫۳ در ۶۱ در ۹٫۲

وزن : ۱۳۰g

حافظه داخلی :۴GB

 

 

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تبلت جدید و قدرتمند مخصوص گیم Archos GamePad ، با اندروید ۴

 

13462489601 تبلت  جدید و قدرتمند  مخصوص گیم Archos GamePad ، با اندروید 4

شرکت Archos در عرضه وسایل اندروید غیر معمولی معروف است ، (به عنوان مثال تلفن منزل و یک ساعت زنگ دار) این بار این شرکت توجه خود را معطوف تبلت ها و اسمارت فون های مخصوص گیم کرده است . Archos تبلت گیمی خود را با نام GamePad عرضه نموده که دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است از رزولشن این گیم تبلت چیزی گفته نشده ولی اطلاعات از سخت افزار داخلی آن و قیمت و سایر جزئیات عرضه شده که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مشاهده کنید.

 

 

این تبلت دارای پردازنده دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی و گرافیک ۴ هسته ای Mali-400 است و از سیستم عامل Android 4.0 بهره می برد . این تبلت دارای یک کنترل داخلی مخصوص انجام بازی های مختلف طراحی شده است که شامل یک فن آوری است که به طور خودکار نقشه های ورودی بازی را در کنترل سخت افزار اعمال می کند ، این کمپانی ادعا می کند بیش از ۱۰۰۰ بازی را پشتیبانی می نماید.

تبلت Archos GamePad توسط گوگل تایید شده است، بنابراین این تبلت دسترسی کامل به فروشگاه اپلیکیشن گوگل (پلی استور) دارد.

Archos GamePad برای منطقه اروپا در ماه اکتبر با قیمت بسیار خوب ۱۵۰ یورو عرضه می شود. در مقایسه با ps vita که یک جوری رقیبش حساب می شود ۵۰ یورو ارزانتر است .

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

میکرو اس دی های ۶۴ گیگابایتی سامسونگ در اکتبر عرضه می شوند !

 

13462454781 میکرو اس دی های 64 گیگابایتی سامسونگ در اکتبر عرضه می شوند !

 

سامسونگ اعلام کرد که دو نوع SD Card جدید در لاین آپ این شرکت است که برنامه ریزی شده در آینده به بازار عرضه شود . شرکت تایید کرد که میکرو sd و کارت sd مدل ۶۴GB UHS-1 در اواسط ماه اکتبر که یک و نیم ماه دیگر می شود عرضه می کند .

این میکرو SD جز خانواده حرفه و پرسرعت حافظه ها می باشد و از نهایت سرعت ۱۰۴ مگابایت خواندن بهره می برد البته برای رسیدن به این حداکثر سرعت نیاز به مجهز بودن دستگاه میزبان UHS-1 است .

چنین سرعتی ممکن است برای گوشی هوشمند حال حاضر بسیار زیاد باشد و لزومتی نداشته باشد اما علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری قطعا این افزایش عملکرد خیلی خوب درک خواهند کرد .

این مموری کارت ها بسیار پرسرعت از سوی سامسونگ هنوز قیمت گذاری نشده اند ولی چیزی که حتمی هست قیمت ارزانی نخواهند داشت این مموری کارت ها در حال حاضر در نمایشگاه IFA 2012 expo به نمایش گذاشته شده است .



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تبلت ۱۰ اینچی HTC لو رفت + تصاویر

 

13462436821 تبلت 10 اینچی  HTC لو رفت + تصاویر

 

تصاویر تبلت جدید شرکت HTC که قرار است در طی روزهای آینده در کنفرانس IFA معرفی شود لو رفته است این تبلت هنوز نام آن مشخص نشده است . فقط نکته قابل توجه در این تصاویر طراحی غیر متعارف این تبلت ۱۰ اینچی اچ تی سی است که دوربین جلویی و عقبی در پایین تبلت قرار گرفته شده است ! می توانید تصاویر بیشتر از این تبلت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,

جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

 

طی چندین سال گذشته شکی در آن نبود که iOS شرکت اپل پرتنوع ترین و بیشترین مارکت را در اختیار داشت، اما این مساله مربوط به گذشته بود و در حال حاضر شرایط فرق کرده و باید اقرار کنیم که اندروید با ۶۰۰۰۰۰ نرم افزار در حال رسیدن به iOS (650000 نرم افزار) می باشد و تمام نرم افزارها و بازی هایی با گرافیک فوق العاده ای که برای iOS عرضه می شود چند روز بعد شاهد عرضه ی آن بر روی اندروید نیز هستیم.

خب اندروبد با فاصله ی کمی در حال نزدیک شدن به iOS می باشد و حتی انتظار می رود در آینده ی نه چندان دور شاهد پیشی گرفتن اندروبد بر رقیب خود نیز باشیم.

از سوی دیگر مایکروسافت تلاش زیادی به توسعه نرم افزارهای خود بر پایه ویندوز فون بوده و مسوولان این شرکت رویاهایی برای جایگیری در مکان سوم در ذهن خود می پرورانند، ولی هنوز فاصله زیادی برای رسیدن به iOS و اندروید دارند.

همانطور که در جدول زیر نیز قابل مشاهده می باشد در اینجا با قرار دادن ۶۰ نرم افزار ضروری که بیشترین تعداد رتبه را در سایت های مختلف دریافت کرده اند قصد داریم در یک مقایسه برایتان نشان دهیم که ببینیم کدام شرکت در گذاشتن این نرم افزارها در مارکت خود بهتر عمل کرده است.

و در آخر نتیجه گیری نهایی با خودتان، به نظرتان کدام مارکت بهتر عمل کرده است؟

Capture جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

Ca pture جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

Capt ure جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

 




برچسب ها : ,,,,,,,,

سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد

 

سونی سال قبل با مجهز کردن iphone 4s به یک حسگر ۸ مگاپیکسلی به همه ثابت کرد که در ساخت سنسور هنوز از بهترین ها می باشد. و این بار سونی از سنسور های Exmor RS خود که در دو نوع ۸ و ۱۳ عرضه می شودgsmarena 0011 سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد

 

پرده برداری کرد.

سنسور Exmor RS جدید این شرکت از نوع Back-Side Illuminated می باشد که نوردهی بیشتری به محیط کم نوری که در آن قرار دارید خواهد داد و در نتیجه باعث بهبود نور عکاسی در محیط هایی با نور کم می باشد.

سونی برای این سنسور ها از چشمی شفاف تر f/2.2 استفاده کرده است تا کیفیت بهتری را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین این سنسور قابلیت فیلمبرداری در حالت HDR را نیز خواهد داشت و زمان عرضه این سنسورها اکتبر سال جاری می باشد.gsmarena 002 650x208 سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد



برچسب ها : ,,,,,

تصاویر و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus

 

13455354921 تصاویر و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus

 

گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus که چندی پیش معرفی شده بود تصاویر مربوط به این گوشی قدرتمند و خوش ساخت منتشر شد ، سامسونگ که با توجه به سیاست های گذشته خود با عرضه هر گوشی خود بعد از یک سال نسخه ضعیفتر و نسخه قوی تر موبایل یعنی پلاس را عرضه می کند به زودی گوشی جدید خود به نام گلکسی اس ۲ پلاس عرضه خواهد کرد این گوشی دارای مشخصات برتری نسبت به گلکسی اس ۲ دارد . می توانید مشخصات این گوشی را ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

نوع صفحه نمایش گوشی : Super AMOLED Plus

اندازه صفحه نمایش : ۴٫۵۲ اینچ ( در گلکسی اس ۲ اندازه صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ می باشد.)

رزولشن : ۸۰۰ در ۴۸۰

پردازنده گوشی : ۱٫۵GHz دو هسته ای ( در گلکسی اس ۲ پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز دو هسته ای می باشد.)

رم گوشی : ۱GB RAM

حافظه داخلی : ۱۶GB

کیفیت دوربین : ۸ مگاپیکسل

نسخه اندروید : اندروید ۴ بستنی حصیری

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

گارتنر :اندروید با سرعت زیادی در حال پیشی از رقبا- اپل با سرعتی کم به دنبال اندروید

 

گزارش های سه ماهه دوم موسسه گارتنر منتشر شد، طبق آمارهای جدید از سوی گارتنر فروش سومین سردمدار شرکت سامسونگ (Galaxy S III) با عرضه نسخه ۵ آیفون به بازار کم خواهد شد.

طبق گزارشات این موسسه هنوز حدود نصف سهم بازار در سلطه ی این دو شرکت می باشد، سهم فروش سامسونگ از ۱۶٫۳ به ۲۱٫۶ درصد و اپل نیز نسبت به سال قبل با ۲٫۳ افزایش از ۴٫۶ درصد به ۶٫۹ درصد شاهد افزایش سهم در بازار می باشد که البته سامسونگ با فروش ۴۵٫۶ میلیون دستگاه گالاکسی توانست سه ماهه ی خوبی را پشت سر بگذارد و همچنین محصول جدید و محبوب این شرکت Galaxy S III بیشترین فروش را در سه ماهه دوم داشته است.gsmarena 002 گارتنر :اندروید با سرعت زیادی در حال پیشی از رقبا  اپل با سرعتی کم به دنبال اندروید

سهم نوکیا نیز از ۲۲٫۸ به ۱۹٫۸ درصد نسبت به سال قبل، در جایگاه دوم قرار دارد و هیچ شرکت دیگری سهمی نزدیک به ۱۰ درصد نداشته اشت.

همچنین سهم سیستم عامل آندروید از ۴۳ درصد سال قبل به ۶۴٫۱ درصد با افزایشی بسیار چشمگیر در جایگاه اول قرار دارد، سیستم عامل اپل نیز از ۱۸٫۲ درصد به ۱۸٫۸ درصد رشد داشته که بسیار اندک می باشد و در جایگاه دوم، سیمبیان نیز از ۲۲٫۱ درصد سهم خود به ۵٫۹ کاهش داشته که البته بسیار چشمگیر می باشد و با این وجود جایگاه سوم را در اختیار خود دارد.

gsmarena 001 گارتنر :اندروید با سرعت زیادی در حال پیشی از رقبا  اپل با سرعتی کم به دنبال اندروید

از سوی دیگر سیستم عامل RIM با کاهش سهم خود روبرو بوده که از ۱۱٫۷ درصد به ۵٫۲ درصد کاهش داشته و در جایگاه چهارم، بادای سامسونگ نیز با ۲٫۷ درصد که البته با توجه به فروش بیشتر نسبت به ویندوز فون در جایگاه بعد قرار می گیرد و سیستم عامل نوپای مایکروسافت نیز با ۲٫۷ درصد سهم نسبت به سال قبل که ۱٫۶ بوده افزایش نه چندان چشمگیری که با توجه به تبلیغات این شرکت در جایگاه ششم قرار می گیرد.

و در آخر نیز فروش کلی گوشی های هوشمند در مقایسه با سه ماهه ی دوم سال قبل با ۲٫۳ درصد کاهش روبرو است.

به نظر شما آیا با عرضه آیفون ۵ فروش Galaxy S III سامسونگ کاهش خواهد داشت یا نه؟



Gameloft اولین بازی خود را با موتور قدرتمند Unreal Engine عرضه می کند + تریلر بازی

 

13449970991 Gameloft اولین بازی خود را با موتور قدرتمند Unreal Engine عرضه می کند + تریلر بازی

 

شرکت Gameloft اولین تریلر (ویدئو تبلیغاتی) بازی جدید خود که از موتور فوقالعاده قدرتمند Unreal Engine بهره می برد (Unreal Engine موتور گرافیکی سری بازی های آنریل تورنمنت ، Gears of war و … ) است .

عنوان بازی Wild Blood ، که دارای سبک hack-and-slash (شمشیری اکشن ) می باشد ، فضایی تاریک و خشن دارد . می توانید تریلر این بازی را که قسمتی از گیم پلی بازی را به نمایش گذاشته را در ادامه مطلب دریافت کنید . گرافیک بازی بسیار خیره کنندست .

لازم به ذکر است بازی Wild Blood علاوه بر سیستم عامل اندروید برای پلتفرم های iPhone, iPad در نظر گرفته شده است.

 

دانلود تریلر بازی Wild Blood



سامسونگ توانسته تا بحال ۱۰ میلیون گلکسی نت به فروش برساند. !

 

13451115711 سامسونگ توانسته تا بحال 10 میلیون گلکسی نت به فروش برساند. !

 

در طی معرفی جهت عرضه گلکسی نت ۱۰٫۱ در ایالات متحده  ،  متوجه شدیم که غول کره ای موفق به فروش گلکسی نت  ۱۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان  شده اشت.  رئیس بازاریابی جهانی سامسونگ Younghee Lee  این خبر را منتشر کرد.

این تعداد رقم فروش بسیار جالب و قابل توجه است تبلت فون Samsung Galaxy Note N7000  می تواند این فروش خوب را به تدریج ادامه دهد. در حالی که  کمتر از یک سال می گذرد این تبلت فون توانسته  ۱۰ میلیون دستگاه را به فروش برساد همانند  اپل آی فون یا گلکسی اس استاندارد گوشی ها گلکسی  که با این وجود یک شاهکار فوق العاده برای یک دستگاه، نو آورانه که خیلی ها امید چندانی به فروش این چنینی و آینده خوبی برای آن پیش بینی نمی کردند.حقیقت این است که سامسونگ با استفاده از قلم را به عنوان ورودی که  دستگاه استفاده نمود توانست نو آوری موفقیت آمیز خلق کرد.سامسونگ بعد از عرضه گل سرسبدش در سال جاری یعنی گلکسی اس ۳ با فروش فوقالعاده اش و عرضه تبلت جدید یعنی گلکسی نت ۱۰٫۱  ،  حالا خیلی ها منتظر عرضه شدن گلکسی نت ۲ هستند که سالی رویایی برای این کمپانی رقم بزند.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

دنیا در آستانه انفجار دیگری از سامسونگ samsung galaxy note 2

 

1338990697 w670 h362 دنیا در آستانه انفجار دیگری از سامسونگ samsung galaxy note 2

چندی پیش در وبلاگ اعلام کردیم که قرار است گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy Note 2 به دنیا معرفی شود. در پی این خبر شایعات بسیار زیادی بود. شایعات در مورد گوشی جدید سامسونگ Galaxy Note 2 روز به روز شده است ، اما بنا به گزارش رویتر ، سخنگوی سامسونگ نیز این شایعات را تا حدودی تایید کرد.

به هر حال انتظار می رود مردم دنیا این گوشی را در تاریخ ۲۹ام آگوست ، در رویدادی که در برلین آلمان برگزار می شوند ، مشاهده کنند. این گوشی زیبا جانشین Galaxy Note خواهد بود و تا ۲۶ روز دیگر ، در آن رویداد به طور رسمی از آن پرده برداری خواهد شد.

البته مشخصات اصلی که در مورد این گوشی یا تبلت شایع است ، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ، پردازنده چهار هسته ای و با چیپست Exynos و سیستم عامل آندروید ۴٫۰ می باشد.

منبع : click



تست ها نشانگر کم شدن شفافیت Galaxy S III می باشد.

 

1 2 تست ها نشانگر کم شدن شفافیت Galaxy S III می باشد.

 

 

 

سال ۲۰۱۰ سامسونگ با معرفی گوشی سری گالاکسی خود به دنیای فناوری توانست جایگاه خوبی در بین هواداران پیدا کند، تا کنون سه نسل از سردمدارهای این شرکت وارد بازار شده که هر ۳ از صفحه نمایش های Super Amoledساخت خود شرکت سامسونگ بهره می برند که البته همیشه نسل های جدیدتر دستخوش تغییرات زیادی بوده تا جایی که طبق تحقیقات به عمل آمده آخرین کهکشان این شرکت نسبت به مدل های پیشین با وجود اینکه از رزولوشن بالاتری بهره می برد، ولی شفافیت آن کمتر شده است.

ظاهرا چنین اقدامی از سوی سامسونگ به این دلیل بوده تا بتواند با صفحه نمایشی بزرگتر عمر باتری را نیز بهبود ببخشد.

حداکثر توان مصرفی صفحه نمایش Galaxy S III ۱٫۳ وات می باشد که نسبت به Galaxy S II ۹٫ وات کمتر شده است که این امر باعث کاهش نور صفحه می باشد.

به علاوه حداکثر نورصفحه نمایش از ۲۸۹ کاندلا به ۲۲۴، در هر متر مربع کاهش یافته است. ولی از جهتی دیگر نیز سامسونگ موفق شده دوام شارژدهی صفحه نمایش این گوشی را از ۴٫۴ ساعت (Galaxy S II) به ۵٫۶(Galaxy S III) افزایش دهد که کاربران خود را با این کار راضی تر نگه دارد.

با اینکه شفافیت صفحه نمایش کمتر نیز شده است ولی هنوز هم به دلیل عدم بازتاب دهی نور صفحه نمایش، در زیر نور آفتاب محتویات داخل گوشی قابل رویت می باشند و می توان به این گوشی امتیاز خیلی خوب را داد.

شاید یکی از دلایلی که اپل اقدام به بزرگتر کردن صفحه نمایش آیفون خود ننموده مصرف بیش از حد باتری بوده است البته تا کنون…

نتایج حاکی از آن است که آیفون صفحه نمایشی با ۵۴۱ کاندلا را در هر متر مربع دارا می باشد که در مقایسه با Galaxy S III حدودا ۲ برابر است و عمر شارژدهی آیفون ۷٫۸ ساعت است.

بعد از تست های به عمل آمده Galaxy S III و مدل پیشین خود موفق به دریافت نمره ی B+ می باشند در حالی که Galaxy s نمره ی B  را دریافت کرد.



Apple پیشنهاد پرداخت ۳۰ دلار برای هر موبایل و ۴۰ دلار برای هر تبلت به سامسونگ داده است.

 

13448173381 Apple پیشنهاد پرداخت 30 دلار برای  هر موبایل و 40 دلار برای هر تبلت به سامسونگ داده است.

 

جنگ حقوقی بر سر نقض  ثبت اختراع تا حدی بین شرکت های  تولید کننده تلفن همراه بالا گرفته  که شاهد شکایت های مکرر این شرکت ها علیه یکدیگر هستیم. یکی از شرکت هایی که همیشه از سامسونگ به دلیل استفاده غیر قانونی از ثبت اختراعات خود شکایت داشته اپل می باشد و آخرین شواهدی که این شرکت در این خصوص ارائه کرده نشانگر این است که اپل در اکتبر ۲۰۱۰ به سامسونگ حق اخذ گواهینامه ثبت اختراع هر گوشی ۳۰ و تبلت ۴۰ دلار ارائه کرده است.

طبق اظهارات شرکت اپل  در سال ۲۰۱۰ مبلغی که سامسونگ باید برای ثبت این حق اختراع ها پرداخت می کرده حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده که نه تنها شامل درآمد حاصل از فروش دستگاه های آندروید، بلکه سیستم عامل بادا، ویندوزفون و سیمبیان نیز بوده است.

در آن سال با عرضه galaxy s توسط سامسونگ مقامات اپل به خاطر شباهت بسیار زیاد این گوشی با آیفون بهت زده شده بودند و طبق گفته های مدیر بخش اختراعات اپل Galaxy s کپی برداری محض بود که ما اصلا توقع چنین کپی برداری از سوی شرکت سامسونگ را نداشتیم.

خب اپل با متهم کردن سامسونگ مبنی بر کپی برداری دستگاه های آیفون و آی پد این شرکت به دنبال پس گرفتن خسارت ۲٫۵ بیلیون دلاری از سامسونگ می باشد که البته هنوز نتیجه نهایی رای دادگاه صادر شده و باید ببینیم برگ برنده برای کدام شرکت خواهد بود.

به نظر شما در این جدال های حقوقی رخ داده کدام شرکت پیروز خواهند شد؟



گوشی جدید BLU ؛ ارزان ، شیک ، قدرتمند !

13441391101 گوشی جدید BLU ؛ ارزان ، شیک ، قدرتمند !

شرکت BLU اسمارت فون جدید خود مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود معرفی کرد ، این گوشی که با نام VIVO 4.3 عرضه خواهد شد ، دارای سیستم عامل اندروید ۴ Android Ice Cream Sandwich می باشد ، پردازنده دو هسته ، دو سیمکارته ، با قیمت بسیار خوب که در ادامه مطلب جزئیات سیستم و قیمت را می توانید مشاهده کنید.

 

گوشی BLU VIVO 4.3 دارای ویژگی هایی چون پردازنده دو هسته ای قدرتمند Cortex-A9 CPU و گرافیک PowerVR SGX531 و ۱ گیگ رم می باشد . این گوشی از ۴GB حافظه داخلی بهره می برد .

یکی از نکات تعجب بر انگیز و بسیار مثبت این گوشی استفاده از صفحه نمایش های سامسونگ یعنی Super AMOLED Plus است که صفحه نمایش گوشی به اندازه ۴٫۳ اینچ است . همچنین این گوشی از دوربین بسیار خوبی بهره می برد که دوربین ۸ مگاپیکسل برای عکس برداری و با کیفیت  ۷۲۰p فیلمبرداری می کند. باتری این گوشی دارای قدرت ۱۶۰۰mAh می باشد.

گوشی BLU VIVO 4.3 برای منطقه آمریکا در ماه سپتامبر عرضه  و در منطقه آسیا به زودی عرضه خواهد شد . این گوشی با قیمت بسیار خوب فقط ۲۴۹ دلار عرضه می شود که با این مشخصات فوقالعاده گوشی خوش قیمتی می باشد.



اولین تبلت سونی تحت عنوان برند اکسپریا !

 

13437865901 اولین تبلت سونی تحت عنوان برند اکسپریا !

 

با توجه به اطلاعات برخی منابع که بیرون درز کرده ، سونی در حال عرضه تبلت جدید با تحت عنوان برند اکسپریا است . می توان نتیجه گرفت که گوشی های هوشمند و تبلت را یک برند واحد عرضه خواهد کرد ؛ چیزی مثل گلکسی سامسونگ  . می توانید مشخصات سخت افزاری ، قیمت و زمان عرضه  این تبلت جدید و قدرتمند سونی را مشاهده کنید.

 

صفحه نمایش تبلت ۹٫۴ اینچ است که دارای رزولشن ۱۲۸۰×۸۰۰ می باشد ، این تبلت از چیپست تگرا ۳ با پردازنده ۴ هسته ای بهره می برد. طراحی ظاهری تبلت شباهت اندکی به تبلت اولیه سونی به نام Tablet S دارد که این تبلت  شکستی برای سونی بود . در مقایسه با تبلت پیشین ۸٫۸ میلی متر باریکتر است که چیزی در حدود ۴۲ درصد کاهش ضخامت است . قدرت باتری افزایش پیدا کرده که قدرت معادل  ۶۰۰۰mAh می باشد ، این باتری می تواند به مدت ۱۰ ساعت وب گردی دوام بیاورد.

این تبلت دارای دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱ مگاپیکسلی است . قیمتی که برای این تبلت در نظر گرفته شده ، ۴۵۰ دلار برای مدل ۱۶ گیگ ، ۳۲ گیگ ۱۰۰ دلار گرانتر از آن همچنین مدل ۶۴ گیگ ۶۵۰ دلار می باشد.

انتظار می رود این تبلت در ماه سپتامبر عرضه شود.



فلش پلیر: اگر بار گران بودیم و رفتیم، اگر نامهربان بودیم و رفتیم

 

شرکت ادوبی نوامبر سال قبل اعلام نمود که دیگر کاربران اندرویدی شاهد به روز رسانی برای فلش پلیر نخواهند بود ولی این نرم افزار در گوگل پلی موجود خواهد بود و کاربران در صورت تمایل می توانند بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب نمایند.flash vs html5 فلش پلیر: اگر بار گران بودیم و رفتیم، اگر نامهربان بودیم و رفتیم

ولی چند ماه قبل ادوبی تصمیم گرفت به طور کلی فلش پلیر را از گوگل پلی حذف نماید و امروز گفته ی این شرکت عملی خواهد شد و کلا فلش پلیر را در گوگل پلی از هستی ساقط خواهد نمود و این نکته را نیز یادآور شویم تنها کسانی که این نرم افزار را از قبل نصب کرده اند قادر به استفاده از آن می باشند( البته بدون هیچ گونه به روز آوری ).

کاهش چشمگیر سهم فلش پلیر با ورود اولین آیفون صورت گرفت، زیرا اپل اجازه ی ورود فلش پلیر را به ادوبی نداد و این خود شکستی چشمگیر برای فلش پلیر و مقامات ادوبی بود.

فلش پلیر بعد از منع شدن از سوی اپل چاره ای جز روی آورده شدن به اندروید نداشت و برای مدتی ادوبی این نرم افزار را فقط برای اندروید و به خصوص تبلت ها ارائه می کرد. و این کمک شایانی به ادوبی نکرد زیرا تنها چند دستگاه اندرویدی قادر به اجرای فلش پلیر بودند.

لازم به ذکر است که اکثر محتوای وب به هیچ عنوان برای دستگاه های با صفحه نمایش لمسی بهینه سازی نشده بودند و مطمئنا تجربه ی خوبی از وب برای کابران بر جای نمی گذاشت، همچنین باعث مصرف زیاد باتری نیز می شد.و همه ی این عوامل دست به دست هم دادند تا اپل از ورود فلش پلیر به سیستم عامل خود جلوگیری نماید.

گوگل نیز به طور کلی پشتیبانی از فلش پلیر را در اندروید ۴ حذف کرد و همانگونه که مشهود نیز می باشد گوگل کروم از فلش پشتیبانی نمی کند.

و در نهایت ادوبی بعد از منع شدن توسط شرکت های توسع دهنده ی سیستم عامل های محبوب بازار تصمیم گرفت به جای تمرکز به روی فلش پلیر، HTML5 را توسعه دهد و به همین دلیل امروز آن را کاملا از گوگل پلی برای همیشه حذف خواهد کرد و این اقدام از سوی ادوبی به توسعه ی HTML5 کمک خواهد کرد چرا که با نبود فلش پلیر توسعه دهندگان به طرزی جدی به توسعه HTML5 خواهند پرداخت.



لیست آپدیت کامل گوشی ها و تبلت ها به آندروید 4.1 ژله ای

لیست آپدیت کامل گوشی ها و تبلت ها به آندروید 4.1 ژله ای در زیر صفحه و دیگر قسمت ها همراه با معرفی گوشی و نقد و نظرات کاربران آندرویدی



لیست آپدیت آندروید 4.1

 

 

samsung

 

smart phones

galaxy s III

galaxy s II

galaxy note

galaxy nexus

galaxy nexus s

 

tablets

galaxy tab 10.1

galaxy tab 8.9

galaxy tab 7.7

galaxy tab 7 plus

galaxy tab 2

 

HTC

smart phones

amaze 4g

droid incredible 2

evo 3d

evo 4g lte

one s

one X

rezound

sensaition

thunderbolt

 

LG

g2x

motorolla

Atrix 4G

Atrix 2

Droid 4

Droid Bionic

Droid RAZR

Droid RAZR MAXX

Sony Xperia Ion

tablet

Motorola Xoom 4G LTE

Motorola Xoom

 



LG G2x

 

LG G2x

این تنها گوشی مشخص شده الجی است و آپدیت و لیست دقیقی را الجی ارائه نکرده است.LG G2x



Sony Xperia Ion

 

Sony Xperia Ion

این گوشی تها گوشی مشخص شده سونی است و آپدیت قطعی برای آن و دیگر وشی های سونی اعلام نشده است



Samsung Galaxy Note

 

Samsung Galaxy Note

نوت نیز با پردازنده ی قوی و صفحه 5.3اینچی خود نیز آپدیت را دریافت خواهد کرد.



Samsung Galaxy S III

 

Samsung Galaxy S III

galaxy sIII آخرین وشی هوشمند آندروید که پر فروش ترین وشی حاضر در جهان است نیز از آندروید 4.1 بهره میبرد.



Samsung Galaxy S II – (Galaxy S II, Epic 4G Touch

 

Samsung Galaxy S II – (Galaxy S II, Epic 4G Touch)


Epic 4G Touch

گلگسی SII که به آندروید4 آپدیت شد اکنون در لیست زیر قرار گرفته گوشی پر طرفدار  و محبوب سامسو که یکی از پر فروش تری های سامسونگ است اکنون به آندروید4.1 آپدیت میشود 



Samsung Nexus S (Nexus S 4G

 

Samsung Nexus S (Nexus S 4G


برادر کوچکتر نکسوس که آن هم آپدیت خواهد شد.Nexus S



Samsung Galaxy Nexus

 

Samsung Galaxy Nexus

اولین گوشی که آپدیت را دریافت خواهد کرد و محصول مشترک بینن گوگل و سامسونگ است و در رونمایی از آندروید 4.1 برای تست اولیه از نکسوس استفاده شد.Galaxy Nexus



HTC ThunderBolt

 

HTC ThunderBolt

HTC ThunderBolt

 

گوشی که سن زیادی دارد و سخت افزار آن چنان قوی هم ندارد و حتی بسیاری از آپدیت آن به آندروید4 شکه شدند و کمپانی htcبا قرار دادن این اسمارت فون در لیست آپدیت به آندروید4.1 کاربران htc را دوباره شک زده کرد. 



HTC Sensation 4G

 

HTC Sensation 4G

 

گوشی که س زیاد ولی سخت افزار عالی دارد ولی بسیاری از آپدیت آن خوشحال اند و آن را شایسته آپدیت می دانند و یکی از پر فروش ترین گوشی های htc است.



HTC Rezound

 

HTC Rezound

جای تعجب است که این گوشی آپدیت میشود در حالی که بسیاری از گوشی ها با سخت افزاری بهتر آپدیت نمی شوند اما این اسمارت فون که چه عرض کنم گوشی آپدیت میشود.Ultimate Android 4.0 Update List: Which Phones Will Get Ice Cream Sandwich?



ليست صفحات
تعداد صفحات : 18
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد
.