Facebook

تبلیغات

Facebook

فیس بوک آمار کاربران فعال و همینطور درآمد سه ماهه اول خود را اعلام کرد. این آمار نشان می‌دهد فیس بوک از مرز یک میلیارد کاربر موبایل عبور کرده و از ژانویه تا مارچ به 1.01 میلیارد کاربر موبایل رسیده که رشدی 34 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. 


فیس بوک موفق شده بود تا انتهای سال گذشته حدود 17.5 درصد از سود 18 میلیارد دلاری تبلیغات دستگاه‌های موبایل را از آن خود کند که رشدی 5.4 درصدی نسبت به سال 2012 داشته است. سایت eMarketers عقیده دارد که تبلیغات موبایل، بازاری 31.45 میلیارد دلاری برای امسال خود دست و پا کند که سهم فیس بوک از آن به حدود 21 درصد افزایش خواهد یافت؛ فیس بوک قدم اول خود را در این راه محکم برداشته و توانسته در سه ماهه اول درآمدی 2.5 میلیارد دلاری کسب کند.
کتی بویل از آنالیزورهای این سایت می‌گوید: «مردم در حال گذر به موبایل هستند و فیس بوک یکی از جذاب‌ترین نرم افزارهای دنیای موبایل است.»
 فیس بوک در صدد است تا شبکه تبلیغاتی خود را راه اندازی کند و به همین دلیل بیشتر از همیشه روی تبلیغات موبایلی حساب باز کرده است. گزارش شده که 59 درصد از درآمد فیس بوک در سه ماهه اول امسال از تبلیغات موبایلی عاید این شرکت می‌شود. این رقم رشدی 29 درصدی را نسبت به سه ماهه اول 2013 نشان می‌دهد.
هنگامی که چنین عددهایی به گوش افراد وال استریت رسیده می‌شود، طبیعتا کمتر در مورد شرکتی که 19 میلیارد دلار برای واتس‌اپ پرداخت کرده، شک و تردید می‌کنند. کارشناسان معتقدند که زوکربرگ یک نقشه دارد و آن کوچ همه جانبه به سمت دستگاه‌های موبایل است؛ چون می‌داند مردم به آن سمت می‌روند.





برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.