اخبار دنیای آندروید

تبلیغات

نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 

بعد از شایعات فراوان در مورد سردمدار سوم سامسونگ، این بار خبرها حاکی از رونمایی نسل جدید گوشی نوت (با ویژگی های یک تبلت) در نمایشگاه IFA توسط سامسونگ بود. ۲۹ آگوست زمان معرفی این گوشی قدرتمند از سوی شرکت کره ای سامسونگ بود که خوشبختانه بیشتر اخبار منتشر شده در رابطه با Note II درست از آب درآمد.

زمان معرفی نوت ۲ ساعاتی پیش بود و از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت اچ دی، پردازشگر ۴ هسته ای با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۰۰ mAh اشاره کرد.galalxy note ii 52 ifa 2012 slashgear 580x386 نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 

همچنین شایان ذکر است که قطر گوشی کمی نازک تر شده ولی در عوض ۲ گرم سنگین تر است، S-Pen نیز اکنون کمی ضخیم تر و بلند تر گشته و دارای ویژگی های بهبود یافته ای است.

Note II در سه نسخه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از میکرو SD تا ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد که زمان عرضه ی آن در اروپا ماه اکتبر می باشد و زمان عرضه ی بین المللی این محصول بعد از زمان تعیین شده برای عرضه در اروپا خواهد بود.

galalxy note ii 43 ifa 2012 AC 650x433 نسل جدید تلفن تبلتی سامسونگ رونمایی شد.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

بیشتر مقایسه هایی که در حوزه تلفن همراه صورت می گیرد مربوط به مقایسه سیستم عامل ها با یکدیگر، مقایسه دوربین ها یا مقایسه عملکرد گوشی ها با یکدیگر می باشد و تا کنون نیز ما کمتر شاهد مقایسه مرورگرهاBrowser Wars Speed Benchmark comparison جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

با یک بوده و هستیم.

امروزه نیز با رشد سیستم عامل ها و راحتی بسیار زیاد سیستم عامل آنها در اتصال به اینترنت، مرورگرها نقش مهمی در لذت بردن هر چه بیشتر از فضای مجازی برای شا بر جای خواهد گذاشت.

در این پست قصد داریم چند مرورگر سرشناس عرضه شده برای سیستم عامل های آندروید و iOS را در تست سرعت بارگزاری و بنچمارک خود محک بزنیم که شامل موارد زیر می باشند.

ICS stock

Chrome

Firefox

Dolphin

Opera mobile

Safari

لازم به ذکر است که برای انجان این تست برای مرورگرهای آندرویدی از Galaxy S III استفاده کرده ایم و برای iOS نیز از iPhone 4s و از فلش پلیر نیز به هیچ عنوان بهره نبردیم.

اولین مقایسه:

در این بخش قصد داریم سرعت این مرورگرها را در بارگزاری صفحات وب اندازه بگیریم و ببینیم کدام یک بهتر از بقیه عمل خواهد کرد. با هر مرورگر یک صفحه وب را سه بار متوالی مقایسه کردیم که بعد از اولین تست گوشی را ریستارت نموده و بعد به انجام بقیه تست ها پرداختیم، دلیل این کار نیز توجه به تفاوت اولین بارگزاری و بارگزاری های بعدی مرورگر می باشد.

نسخه ساندویچ بستنی گوگل بهبودهای چشمگیری در مرورگر خود سیستم عامل به همراه داشته و توانست در تست ها کمی بهتر از کروم عمل کند و ممکن است بعضی ها به خاطر تعصب خاصی که بر روی گوگل کروم دارند باورشان نشود که بهترین مرورگر آندرویدی عرضه شده نمی باشد.

همانطور که در تصویر نیز قابل رویت است ستون آخر سمت راست سرعت متوسط مرورگرها در بارگزاری هر ۴ وب سایت را نشان می دهد، در ستون سمت چپ نیز عملکرد مرورگرها مشهود است، سافاری اپل نیز عملکرد خوبی را در بارگزاری صفحات وب از خود نشان داد و نکته قابل توجه مروگر اپرا بود با اینکه در بارگزاری صفحات عملکرد خوبی را از خود نشان نداد ولی صفحات را به طور کامل و بدون هیچ عیب و نقصی بارگزاری می کرد.

Capt uLre 650x284 جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

دومین مقایسه:

خب برای انجام این تست از دو نرم افزار بنچمارک گیری browser Benchmark وRingmark استفاده کردیم. و قبل از هر چیزی باید خدمت شما خواننده گرامی عرض کنیم که بنچمارک ها تست های واقعی از یک مرورگر را نشان نمی دهند.

تست Ringmark نیز شامل برخی از ویژگی ها و امکاناتی است که مرورگر هنگام بارگزاری سایت ها به همراه خود دارد همانند HTML 5( که البته فاصله ی زیادی به مجهز شدن کامل وب به این استاندارد وجود دارد).CapHGFCture جدال مرورگرها بر سر تخت پادشاهی، کدام یک تخت پادشاهی را تصاحب خواهد کرد؟

 

نتیجه گیری:

خب مرورگر پیش فرض آندروید نتایج خوبی را در کارنامه خود برای ما ثبت کرد که با اختلاف کمی نسبت به کروم توانست این مرورگر را در بیشتر مواقع شکست دهد اما این اختلاف بسیار جدی نبود و همانطور که ممکن است شما نیز در جریان باشید گوگل در نسخه ی لوبیای ژله ای خود کروم را جایگزین مرورگر پیشفرض کرده است.

بقیه مرورگرهای عرضه شده برای آندروید نیز همانند فایرفاکس تلاش زیادی برای بهتر کردن جایگاه خود و حتی سبقت گرفتن از رقبا انجام داده، دلفین نیز در حال تلاش برای حفظ جیگاه خود بوده و به هیچ عنوان علاقه ای به از دست دادن جایگاه خود ندارد و در آخر مظلوم ترین مرورگر اپرا می باشد چرا که این مرورگر در جایگاه خود راضی بوده و تمایلی به بهتر شدن اوضاع خود ندارد.

در اینجا می رسیم به سافاری اپل، این مرورگر تمام تلاش خود را کرده که از رقیب های آندرویدی خود عقب نماند و حتی در بعضی مواقع نیز حتی سعی در ربودن گوی از رقباهای خود نیز دشاته است.

و در آخر نیز بعد از نتیجه گیری، بر سر بهترین بودن نیز ما فکر می کنیم هیچ کدام از مرورگرها از هرلحاظ بهترین نیستند و باید اقرار کنیم که هنوز هرکدام معایب خاص خود را دارد.

شما کدام مرورگر را بر دیگری ترجیح داده و بیشترین استفاده را می کنید؟ بعد از خواندن این مقایسه آیا تمایل به جایگزینی مرورگر خود با مرورگر دیگری دارید؟ اگر جوابتان مثبت است کدام مرورگر؟



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

13462638231 سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

سونی امروز در طی کنفرانس خود در اولین روز نمایشگاه IFA از ۴ گوشی و یک تبلت جدید خود پرده برداری کرد ! همه این گوشی ها و تبلت با اندروید ۴ عرضه می شوند که قدرت بلامنازع سیستم عامل اندروید را نشان می دهد.

اسمارت فون های جدید به نام های Xperia T, Xperia V و Xperia J که در طراحی به Xperia arc شباهت دارند. در ادامه مطلب جزئیات این سه گوشی را بررسی می کنیم.

 

 

Xperia T

سایز صفحه نمایش : ۴٫۶ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۹٫۴ در ۶۷٫۳ در ۹٫۳۵

وزن : ۱۳۹g

حافظه داخلی :۱۶GB

 

Sony Xperia TX

سایز صفحه نمایش : ۴٫۶ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 220

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۳۱ در ۶۸٫۶ در ۸٫۶

وزن : ۱۲۷g

حافظه داخلی :۱۶GB

 

13462637791 سونی گوشی های جدیدی در کنفرانس امروز خود معرفی کرد.

 

Sony Xperia V

سایز صفحه نمایش : ۴٫۳ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۱ گیگابایت

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۱۳ مگاپیکسل

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۹٫۰ در ۶۵٫۰ در ۱۰٫۷

وزن : ۱۲۰g

حافظه داخلی :۸GB

 

 

Sony Xperia J

 

سایز صفحه نمایش : ۴ اینچ

وضوح صفحه نمایش : ۷۲۰p

پردازنده : ۱٫۵GHz دو هسته ای

رم : ۵۱۲MB

گرافیک : Adreno 225

دوربین : ۵MP

کیفیت فیلمبرداری: ۱۰۸۰p

دوربین جلویی : ۷۲۰p

سایز گوشی : ۱۲۴٫۳ در ۶۱ در ۹٫۲

وزن : ۱۳۰g

حافظه داخلی :۴GB

 

 

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تبلت جدید و قدرتمند مخصوص گیم Archos GamePad ، با اندروید ۴

 

13462489601 تبلت  جدید و قدرتمند  مخصوص گیم Archos GamePad ، با اندروید 4

شرکت Archos در عرضه وسایل اندروید غیر معمولی معروف است ، (به عنوان مثال تلفن منزل و یک ساعت زنگ دار) این بار این شرکت توجه خود را معطوف تبلت ها و اسمارت فون های مخصوص گیم کرده است . Archos تبلت گیمی خود را با نام GamePad عرضه نموده که دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است از رزولشن این گیم تبلت چیزی گفته نشده ولی اطلاعات از سخت افزار داخلی آن و قیمت و سایر جزئیات عرضه شده که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مشاهده کنید.

 

 

این تبلت دارای پردازنده دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی و گرافیک ۴ هسته ای Mali-400 است و از سیستم عامل Android 4.0 بهره می برد . این تبلت دارای یک کنترل داخلی مخصوص انجام بازی های مختلف طراحی شده است که شامل یک فن آوری است که به طور خودکار نقشه های ورودی بازی را در کنترل سخت افزار اعمال می کند ، این کمپانی ادعا می کند بیش از ۱۰۰۰ بازی را پشتیبانی می نماید.

تبلت Archos GamePad توسط گوگل تایید شده است، بنابراین این تبلت دسترسی کامل به فروشگاه اپلیکیشن گوگل (پلی استور) دارد.

Archos GamePad برای منطقه اروپا در ماه اکتبر با قیمت بسیار خوب ۱۵۰ یورو عرضه می شود. در مقایسه با ps vita که یک جوری رقیبش حساب می شود ۵۰ یورو ارزانتر است .

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

میکرو اس دی های ۶۴ گیگابایتی سامسونگ در اکتبر عرضه می شوند !

 

13462454781 میکرو اس دی های 64 گیگابایتی سامسونگ در اکتبر عرضه می شوند !

 

سامسونگ اعلام کرد که دو نوع SD Card جدید در لاین آپ این شرکت است که برنامه ریزی شده در آینده به بازار عرضه شود . شرکت تایید کرد که میکرو sd و کارت sd مدل ۶۴GB UHS-1 در اواسط ماه اکتبر که یک و نیم ماه دیگر می شود عرضه می کند .

این میکرو SD جز خانواده حرفه و پرسرعت حافظه ها می باشد و از نهایت سرعت ۱۰۴ مگابایت خواندن بهره می برد البته برای رسیدن به این حداکثر سرعت نیاز به مجهز بودن دستگاه میزبان UHS-1 است .

چنین سرعتی ممکن است برای گوشی هوشمند حال حاضر بسیار زیاد باشد و لزومتی نداشته باشد اما علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری قطعا این افزایش عملکرد خیلی خوب درک خواهند کرد .

این مموری کارت ها بسیار پرسرعت از سوی سامسونگ هنوز قیمت گذاری نشده اند ولی چیزی که حتمی هست قیمت ارزانی نخواهند داشت این مموری کارت ها در حال حاضر در نمایشگاه IFA 2012 expo به نمایش گذاشته شده است .



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 18
.