اخبار دنیای آندروید

تبلیغات

تبلت ۱۰ اینچی HTC لو رفت + تصاویر

 

13462436821 تبلت 10 اینچی  HTC لو رفت + تصاویر

 

تصاویر تبلت جدید شرکت HTC که قرار است در طی روزهای آینده در کنفرانس IFA معرفی شود لو رفته است این تبلت هنوز نام آن مشخص نشده است . فقط نکته قابل توجه در این تصاویر طراحی غیر متعارف این تبلت ۱۰ اینچی اچ تی سی است که دوربین جلویی و عقبی در پایین تبلت قرار گرفته شده است ! می توانید تصاویر بیشتر از این تبلت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,

رای دادگاه: سامسونگ باید ۱٫۰۵ بیلیون دلار غرامت به اپل بدهد

 

بالاخره دعوای حقوقی بین اپل و سامسونگ در آمریکا پایان یافت و شرکت اپل موفق شد ادعاهای خود مبنی بر استفاده بدون اجازه شرکت سامسونگ از اختراع هایش را ثابت کند.samsung galaxy s vs iphone 4 رای دادگاه: سامسونگ باید 1.05 بیلیون دلار غرامت به اپل بدهد

طی رای دادگاه، شرکت کره ای سامسونگ باید ۱٫۰۵ بیلیون دلار به عنوان خسارت به شرکت اپل بدهد ضمن اینکه دادگاه ادعاهای شرکت سامسونگ علیه اپل مبنی بر استفاده غیر قانونی از اختراع هایش را رد کرد و بنابراین این شرکت کره ای هیچ گونه خسارتی از اپل دریافت نخواهد کرد.

۲۰ سپتامبر نیز وکلای این دو شرکت در دادگاه حاضر خواهند شد و در آن روز تکلیف محصولات موجود سامسونگ در بازار مشخص خواهد.

باید تا آن روز منتظر باشیم و ببینیم که آیا اپل فروش محصولات سامسونگ را در آمریکا ممنوع خواهد کرد یا نه !

با توجه به اینکه سامسونگ و گوگل شرکای تجاری خیلی خوبی برای یکدیگر هستند، اگر ۲۰ سپتامبر فروش محصولات سامسونگ در آمریکا متوقف شود گوگل چه تدابیری خواهد اندیشید؟



سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

 

13460571531 سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

اگر فکر می کردید صفحه نمایش گلکسی نت بسیار بزرگ بود و عرضه صفحه نمایش بزرگتر از آن گوشی را تبدیل به تبلت می کند ! حالا سامسونگ دست به ریسک دیگری زده و گلکسی پلیر با صفحه نمایش به اندازه ۵٫۸ اینچ معرفی کرد . احتمال می رود گلکسی نت ۲ سایزی به اندازه این گلکسی پلیر داشته باشد چیزی که در مورد گلکسی نت ۲ شایعه شده است استفاده از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است که این گزینه معقولانه تر است . جهت اطلاعات و تصاویر بیشتر از این پلیر توجه تان را به ادامه مطلب جلب می کنم.

 

این گلکسی پلیر از صفحه نمایش Super AMOLED با رزولشن ۹۶۰ در ۵۴۰ با تراکم پیکسل ۱۹۰ dpi بهره می برد. نکته نا امید کننده در صفحه نمایش این پلیر ، فقدان رزولشن HD و استفاده کردن از وضوح تصویر Sub HD در این پلیر است . با این سایز از صفحه نمایش استفاده از این رزولشن قطعا یه نکته منفی برای آن به حساب می آید.

13460572091 سامسونگ Galaxy Player 5.8 را معرفی کرد .

پلیر Galaxy Player 5.8 با سیستم عامل Android 4.0 عرضه می شود و از باتری به قدرت ۲,۵۰۰mAh بهره می برد مشخصاتی از پردازنده و سایر جزئیات داخلی ارائه نشده است و بر عرضه همین اطلاعات بسنده کرده است . این پلیر قرار است با حافظه های داخلی ۱۶GB و ۳۲GB عرضه شوند ولی زمان عرضه و قیمت این پلیر هنوز نامشخص است . باید تا ۲۹ آگوست منتظر بود که سامسونگ اطلاعات جدیدی از این پلیر عرضه نماید.



آندروید ۴٫۱ برای کاربران Galaxy S III در سطح جهانی

 

شرکت های تولید کننده تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل آندروید کمی در به روز رسانی های که گوگل انجام می دهد دیر عمل می کنند، چندی پیش گوگل نسخه لوبیا ژله ای یا اندروید ۴٫۱ خود را رسما معرفی کرد و یکی از تغغیرات شایانی که در این نسخه صورت گرفته قابلیت کنترل صوتی این شرکت می باشد که نباید از بهبود عملکرد سیستم عامل غافل شد.

Jelly Bean coming to International Samsung Galaxy S III next week  آندروید 4.1 برای کاربران Galaxy S III در سطح جهانی

یکی از شرکت هایی که همیشه به سرعت سعی در به روزرسانی های صورت گرفته از سوی گوگل داشته سامسونگ بوده و حال نیز خبر از به روز رسانی سومین سرمدار این شرکت به نسخه ۴٫۱ شایع شده که کاربران می توانند هفته ی آینده اقدام به این به روز رسانی نمایند.

علاوه بر ویژگی های اضافه شده از سوی گوگل برای این نسخه، سامسونگ نیز ویژگی های جدیدی در رابط کاربری خود موسوم به TouchWiz اضافه نموده است.

از ویژگی های اضافه شده ی دیگر می توان به حالت خوابیده ( استند بای) اشاره کرد که بخش اعلان و هشدار را بهبود خواهد بخشید.

کاربران Galaxy S III خوشحال باشند زیرا این به روزرسانی در سطح جهانی می باشد و مختص به کشور خاصی نیست و امیدواریم هفته ی آینده شاهد عرضه ی آندروید ۴٫۱ بر روی گوشی های Galaxy S III در ایران نیز باشیم.



آندروید ۴٫۰٫۴ برای آخرین بازماندگان شرکت سونی اریکسون یعنی همان گوشی های سری ۲۰۱۱ از سوی سونی عرضه ش

 

آندروید ۴٫۰٫۴ برای آخرین بازماندگان شرکت سونی اریکسون یعنی همان گوشی های سری ۲۰۱۱ از سوی سونی عرضه شده و کاربران می توانند با نصب نرم افزارPc Companion که از خود سایت سونی نیز در دسترس می باشد اقدام به این به روزرسانی کنند.

 

13458037431 اگر اکسپریا خود را به روز رسانی نکرده اید عجله کنید زیرا این به روز رسانی علاوه بر آندروید 4 برخی از مشکلات را نیز حل کرده است

مدل هایی که کاربران قادر به این بروزرسانی می باشند عبارتند از:

Xperia Arc, Xperia Arc S, Xperia Neo, Xperia Neo V, Xperia Mini, Xperia Pro, Xperia Active و در آخر نیز Xperia Ray قابلیت این به روز رسانی را دارا می باشند.

چند هفته ی دیگر نیز این به روز رسانی به گوشی های Xperia Mini Pro, Neo L و Xperia Live خواهد رسید.

لازم به ذکر است که به روز رسانی آندروید ۴ برای برخی از مدل هایی که در بالا ذکر شد چندی پیش عرضه شد و فقط این به روز رسانی برخی از مشکلاتی که در آندروید ۴ از طرف این شرکت عرضه شده بود را برطرف کرده است.

کاربرانی که از قبل گوشی خود را به آندروید ۴ به روز رسانی کرده اند می توانند از طریق خود گوشی نیز این به روز رسانی را انجام دهند اما کسانی که هنوز گوشیشان از نسخه نان زنجبیلی نیز بهره می برد باید از طریق نرم افزاری که در بالا ذکر کردید اقدام نمایند.

اگر گوشی خود را به نسخه ۴ به روزرسانی کرده اید آیا از آن رضایت دارید یا خیر؟



ليست صفحات
تعداد صفحات : 18
.