اخبار دنیای آندروید

تبلیغات

جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

 

طی چندین سال گذشته شکی در آن نبود که iOS شرکت اپل پرتنوع ترین و بیشترین مارکت را در اختیار داشت، اما این مساله مربوط به گذشته بود و در حال حاضر شرایط فرق کرده و باید اقرار کنیم که اندروید با ۶۰۰۰۰۰ نرم افزار در حال رسیدن به iOS (650000 نرم افزار) می باشد و تمام نرم افزارها و بازی هایی با گرافیک فوق العاده ای که برای iOS عرضه می شود چند روز بعد شاهد عرضه ی آن بر روی اندروید نیز هستیم.

خب اندروبد با فاصله ی کمی در حال نزدیک شدن به iOS می باشد و حتی انتظار می رود در آینده ی نه چندان دور شاهد پیشی گرفتن اندروبد بر رقیب خود نیز باشیم.

از سوی دیگر مایکروسافت تلاش زیادی به توسعه نرم افزارهای خود بر پایه ویندوز فون بوده و مسوولان این شرکت رویاهایی برای جایگیری در مکان سوم در ذهن خود می پرورانند، ولی هنوز فاصله زیادی برای رسیدن به iOS و اندروید دارند.

همانطور که در جدول زیر نیز قابل مشاهده می باشد در اینجا با قرار دادن ۶۰ نرم افزار ضروری که بیشترین تعداد رتبه را در سایت های مختلف دریافت کرده اند قصد داریم در یک مقایسه برایتان نشان دهیم که ببینیم کدام شرکت در گذاشتن این نرم افزارها در مارکت خود بهتر عمل کرده است.

و در آخر نتیجه گیری نهایی با خودتان، به نظرتان کدام مارکت بهتر عمل کرده است؟

Capture جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

Ca pture جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

Capt ure جدال و بررسی مارکت سیستم عامل های محبوب

 




برچسب ها : ,,,,,,,,

سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد

 

سونی سال قبل با مجهز کردن iphone 4s به یک حسگر ۸ مگاپیکسلی به همه ثابت کرد که در ساخت سنسور هنوز از بهترین ها می باشد. و این بار سونی از سنسور های Exmor RS خود که در دو نوع ۸ و ۱۳ عرضه می شودgsmarena 0011 سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد

 

پرده برداری کرد.

سنسور Exmor RS جدید این شرکت از نوع Back-Side Illuminated می باشد که نوردهی بیشتری به محیط کم نوری که در آن قرار دارید خواهد داد و در نتیجه باعث بهبود نور عکاسی در محیط هایی با نور کم می باشد.

سونی برای این سنسور ها از چشمی شفاف تر f/2.2 استفاده کرده است تا کیفیت بهتری را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین این سنسور قابلیت فیلمبرداری در حالت HDR را نیز خواهد داشت و زمان عرضه این سنسورها اکتبر سال جاری می باشد.gsmarena 002 650x208 سونی از سنسورهای Exmor RS از نوع CMOS برای تبلت ها و تلفن های همراه پرده برداری کرد



برچسب ها : ,,,,,

تصاویر و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus

 

13455354921 تصاویر و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus

 

گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy S II Plus که چندی پیش معرفی شده بود تصاویر مربوط به این گوشی قدرتمند و خوش ساخت منتشر شد ، سامسونگ که با توجه به سیاست های گذشته خود با عرضه هر گوشی خود بعد از یک سال نسخه ضعیفتر و نسخه قوی تر موبایل یعنی پلاس را عرضه می کند به زودی گوشی جدید خود به نام گلکسی اس ۲ پلاس عرضه خواهد کرد این گوشی دارای مشخصات برتری نسبت به گلکسی اس ۲ دارد . می توانید مشخصات این گوشی را ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

نوع صفحه نمایش گوشی : Super AMOLED Plus

اندازه صفحه نمایش : ۴٫۵۲ اینچ ( در گلکسی اس ۲ اندازه صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ می باشد.)

رزولشن : ۸۰۰ در ۴۸۰

پردازنده گوشی : ۱٫۵GHz دو هسته ای ( در گلکسی اس ۲ پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز دو هسته ای می باشد.)

رم گوشی : ۱GB RAM

حافظه داخلی : ۱۶GB

کیفیت دوربین : ۸ مگاپیکسل

نسخه اندروید : اندروید ۴ بستنی حصیری

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نمایش تیزر تبلیغاتی از Samsung Galaxy Note 2

 

13454478481 نمایش تیزر تبلیغاتی از Samsung Galaxy Note 2

در رویداد Samsung’s Unpacked که در تاریخ ۲۹ آگوست در برلین برگزار می شود سامسونگ تیزری تبلیغاتی از فون تبلت خود یعنی گلکسی نت ۲ جهت رونمایی آن به نمایش گذاشت ، این تیزر تبلیغاتی کوتاه و جزئیات زیادی به نمایش نمی گذارد و یک نگاه اجمالی به قلم گلکسی نت ۲ و خود گوشی انداخته می شود.

کلیپ نمایش داده شده بسیار شبیه کلیپ که برای برادر بزرگتر خود یعنی گلکسی نت ۱۰٫۱ به نمایش گذاشته شد می باشد . به طور حتم گلکسی نت ۲ یکی از داغ ترین گوشی هایی هست که امسال همه منتطر عرضه و نمایش آن هستند . توجه شما را به تیزر تبلیغاتی در ادامه مطلب جلب می کنم.

 

دانلود تیزر تبلیغاتی Galaxy Note 2



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

کوالکوم در حال حاضر قدرتمند ترین GPU را در بازار دارا می باشد

 

چند ماهی است آیپد جدید اپل در تست های GPU حیرت انگیز عمل کرده و تا امروز هیچ شرکت تولید کننده پردازنده نتوانسته بود از آیپد در تست ها پیشی بگیرد، ولی جدیدا شرکت کوالکوم از پردازنده های S4 پرو خود که دارای پردازنده ای با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتزی و گرافیک Adreno 320 خود بر روی یک گوشی ال جی Snapdragon S4 Pro with Adreno 320 graphics is the first to top the new iPads PowerVR GPU کوالکوم در حال حاضر قدرتمند ترین GPU را در بازار دارا می باشد

پرده برداری کرده که در تست ها تبلت محصول اپل را شکست می دهد.

متاسفانه هنوز خبری از فروش جهانی این مدل نیست ولی خبرها حاکی از این است که این مدل به زودی برای اپراتورهای AT&T و Sprint قابل ابتیاق خواهد بود.

خب آیپد در تست های GPU همیشه سنگ تمام گذاشته ولی در بازار تکنولوژی هر چیزی ممکن می باشد و ممکن است هر لحظه یک شرکت گوی میدان را از دیگری برباید، به هر حال باید منتظر عرضه محصول جدید شرکت کوالکوم در آینده نزدیک بر روی گوشی ها حال چه شرکت ال جی چه شرکت های دیگر باشیم.

شما فکر می کنید این پردازنده اولین بار بعد از ال جی بر روی گوشی کدام شرکت عرضه می شود؟



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 18
.